Saçmalama gölge dedim....
neden diye sordu Sait....bence sağlam bir plan yaparsak.....işe yarayabilir...
Inanamadım bir an.....
Gerçekten iki deli adamı evime almıştım ve yaşamak için onlara güveniyorum.....
Hiç işime gelmesede.....onlara ayak uydurmak zorundaydım....onlara bir şey olursa....
Yani senden sonra.....
bir kez daha....
Neyse bu konulara girmeyeceğim.....
Iyi yönde etkilenmediğim kesin bu konuda.....
Bunu nasıl yapıcaz diye sordu sait....yani artık etrafta bu lanet yürüyenlerden başka yaşayan kimse kalmadı gibi....Halen yaşayanlarda toplayıcılara katılmış durumda....
Şu anda bulunduğumuz yer sanırım bir toplayıcı grubun en uç köşesi olabilir.....Gölge 8 pencereden bakarak konuşuyordu...
Hepimiz ona dikkat kesildik....
Her gece benzer saatlerde iki kişilik bir devriye şu ilerimizdeki caddeden bu tarafa doğru geliyor....işimize yarayabilirler....
" Detaylı bir plan yapmalıyız" dedim...."Bir önceki gibi geç kalırsak işimiz biter....yerimiz açığa çıkabilir...."
Haklı dedi Sait.....Bu sefer elimizi b.ka sokmayalım...
Tamam dedi Gölge....akşama kadar planımızı iyice yerine oturtalım sonra harekete geçmek için uygun saati bekleriz...
O gün akşama kadar bekledik ve Gölgenin her gün gördüğü devriyenin geçişi ve onları düşüreceğimiz pusu hakkında konuştuk....
Akşam olduğunu fark etmedik bile.....
Sait hazırlıklara başlamamız gerektiğini söylediğinde dışarı yavaş yavaş kararıyordu ve biz ancak hazırlanabilirdik....
Evin kileri önceden bazı yiyecekleri ve bir an gaza gelip giydiğimiz ama sonradan kullanmadığımız elbiseleri koyduğumuz küçük sayılabilecek bir odaydı biliyorsun
Şimdi ise....
Toplayıcılardan edindiğimiz silahları,mermileri ve ekipmanları yerleştirdiğimiz silahlığımız haline geldi...
Ve her türlü silahımız ve ekipmanımız burada mevcut...
Annem bizi ziyarete geldiği zaman tabancalarınızı ortada görmek istemiyorum diyordu ya....einci şimdiki halini görse kesin sağlam bir zılgıtı yemiştik...
Onun yokluğunu içime sindirmeye çalışıyorum....
Başarılı olduğum söylenemez tabiki....
Gölge 8 en son hazırlıklarımızı yaptığımız zaman çıkmamız gerektiğini söyledi....
Söylediğine göre devriye her gün benzer saatlerde Arcadium Alışveriş merkezinin yanından geçiyor....
Ve gene söylediğine göre....
Mesa Plazanın oradan geliyorlar....
Yani onlardan önce biz oraya varabilirsek onları orada kıstırabiliriz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....