Cesedin yanından geçecekken biraz ilerden birilerine ait konuşma ve yürüme sesleri geldiğini fark etti...
Biraz ilerdeki binanın girişindeki karanlığa saklandı...
Kaçmak için zaman yoktu...
Iki kişinin konuşarak yaklaşmakta olduğunu gördü.....
Şu cesedin yanına fazla yaklaşmayalım.....
Neden lan...korktun mu yoksa ?....korkma korkma ben yanındayım.....
Hay ağzına s.ç.yim senin ben....
Ben senin ağzına s.çiyim....ölü lan o.....öldü öldü.....yediler lan adamı canlı canlı....içini falan boşaltmışlar bak....hainlik yaptı cezasını çekti.....sen yokmuydun orda.....
Yoktum.....allahtan yoktum.....bi insan bunu hakedecek ne yapabilir ki ?
Patronun getirdiği silahların yerini gitmiş diğer gruba söylemiş.....bunuda bizimkiler farkedince foyası ortaya çıktı şerefsizin....alnına hain diye kazıdılar....sonrada buraya diktiler....gerisini ötekiler halletti zaten....o kadar çok adam varki kimin kimden olduğu belli değil zaten.....
Gölge 8 duyduklarına bir anlam veremiş olsada hemen durumu farketti....
Şehir yavaş yavaş kontrol altına alınıyor gibiydi....fakat kendileri yada ordu tarafından değil...
TOPLAYICILAR TARAFINDAN......
Yakında buraya ordunun yada başka bir kurumun yardım ulaştırması bile sıkıntı yaratacak gibiydi....
Aklına bir fikir geldi...
Anahtar cümle burada gizliydi...
O KADAR ÇOK ADAM....
Bu adamların üzerinde de az önce yamulttuğu adamın üzerindekiler gibi gelişmiş malzemeler vardı....
Gölgeleirn içinden AK-74 ün namlusu göründü önce....
Sonrada susturucunun bastırdığı namlunun sesi....
TIFFFF.......
Ölüm bazen çok gürültülü gelmezdi......
Bazen ölmeden önce duyduğunuz şey kulağınızın bile duyamayacağı düşüklükte bir ses olabilirdi....
Bugüne kadar çok adam öldürmüştü Gölge 8....
Dünyanın çeşitli yerlerinde belkide 100'ün üstünde leşi vardı....
Fakat hiçbiri nedensiz değildi bu leşlerin....
Herbirinin bir hatırası vardı....
Hiçbirini unutmadı.....
Hiçbirini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....