GECE...

55 6 0
                                    

Aslında ne kadar aptalca bir fikir olduğunu yarım saat sonra anladık...

Evde üzerimizi giyerek hazırlanmaya çalıştık....kamuflaj giymek istemedim açıkçası....daha çok koyu giysiler tercih ettim...zaten gecenin yarısı.....gecenin içinde kaybolmak daha mantıklı diye düşündüm....

Bendeki tabancalardan ikisini Gölge 8 ve Sait'e verdim....

Senin tabancayıda ben aldım....Hani Şu Sarsılmaz K11 vardı ya....hani zamanında çok kızmıştım o kadar tabancayı ne yapacaksın diye....

Bu işe yarayacağını bilsem hiç kızmadım.....

Dışarı çıktığımızda sadece gecenin sesi ve böceklerin sesi vardı etrafımızda....

Birde yürüyenlerin....

O sırada elimizde keşke gece görüş ekipmanı olsaydı diye çok içerledik....

Sait ve Gölge 8'in ellerindeki ekipmanı D.Bakırda bıraktıklarını öğrendiğimizde ise gerçekten şansımıza küfrettik denebilir...

Ankara'da sokak lambaları hastalığa kapılanları geceleri görebilmemiz amacıyla geceleri hiç kapatılmıyor bu arada...

Belediye çalışıyor....

Her neyse dışarı çıktık ve sokak lambalarının olduğu yerlerdeki yürüyenler seçmeye çalışacaktık....

Fakat Gölge 8 Ankara'da toplayıcı nüfusunun olabileceğini ve lambalara çok yaklaşmamamız gerektiğini söyledi....

Karanlıkta kaldığımız zaman gözlerimiz alışır ve bir süre sonra en azından ayrıntıları fark edebilirmişiz....

Bütün bunları konuşurken YOLUN KARŞISINDAKİ ARCADIUM alışveriş merkezi tarafından araç sesleri gelmeye başladı....

Ağır zırhlılar ait palet sesleriydi bunlar.....

Konvoy halinde ilerliyorlardı...

Megafonlardan " SAYIN ANKARA HALKI.....EVLERİNİZDEN ÇIKMAMANIZ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.....SAAT GECE ON İKİ İTİBARİYLE DIŞARI ÇIKMA YASAĞI BAŞLAMIŞTIR....TEKRAR EDİYORUM.....SAAT GECE ON İKİ İTİBARİYLE DIŞARI ÇIKMA YASAĞI BAŞLAMIŞTIR...YASAK SABAH SEKİZ İTİBARİYLE SONA ERECEKTİR....." Anonsu geçilmeye başlandı...

Bu iyi olmadı dedi Sait....

Bencede dedim....sonra gölgeye baktım....

Sanki ilerde bir şeyler görmüş gibiydi....ne oldu Gölge dedim....

Şu ilerde bir şeyler kıpırdıyor sanki dedi....

Nerede dememe kalmadan silah sesleri gelmeye başladı.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin