MERT VE TUĞRUL

129 11 3
                                    

Filo komutanı bunları konuşurken perdeye POLİS ÖZEL HAREKAT UNSURLARI ve HELİKOPTER birliklerinin konuşlandığı yerler işaretlenmeye başlamıştı...

" GÖREVİ BİZİM AÇIMIZDAN KABACA ANLATACAK OLURSAK.....ÜÇ GRUBA AYRILACAĞIZ....SAVAŞ HELİKOPTERLERİ YANİ SÜPER KOBRA TİPİ AH-1Z'LER VE LİTTLE BİRD HELİKOPTERLERİ....NAKLİYE HELİKOPTERLERİ YANİ UH-60 VE COUGAR TİPİ HELİKOPTERLER ....VE NAKLİYE HELİKOPTERLERİNİN TAŞIYACAĞI YAYA BİRLİKLER...SALDIRI HELİKOPTERLERİ KENDİ ARASINDA AKINCI KOD ADINI KULLACAKLAR....TRANSFER HELİKOPTERLERİDE KENDİ ARASINDA SİPAHİ KOD ADI İLE GÖREVE KATILACAK...YAYA BİRLİKLERDE BÖRÜ ADINI KULLANARAK GÖREV YAPACAKLAR....YAYA BİRLİKLERİ, TRANSFER HELİKOPTERLERİ TAHLİYE BÖLGESİNE GÖTÜRECEK VE ONLARI BIRAKTIKTAN SONRA KENDİ ATEŞ GÜÇLERİNİ KULLANARAK YAKINDAN KORUMA SAĞLAYACAKLAR...DAHA GENİŞ ÇAPTA KORUMA GÖREVİNİDE SALDIRI HELİKOPTERİ ÜSTLENECEK VE SİPAHİLERİ VE DİĞER UNSURLARI KORUYACAKLAR...İLK GİDECEĞİMİZ YER YARIN SABAH SAATLERİNDE D.BAKIR BÖLGESİ OLACAK....GÖREVİN DETAYLARINIDA O ZAMAN VERECEĞİZ....ŞİMDİLİK DİNLENİN...TOPLANMA SAATİMİZ...SABAH 6:30'DA ETİMESGUT ASKERİ HAVALİMANINDA OLACAK....DAĞILABİLİRSİNİZ..."

Filo komutanı elindeki tuşa son kez bastı ve perdedeki görüntü karardı....aynı anda odadaki diğer ışıklar açılmıştı...bütün personelin uzun zamandan beri karanlıkta olmasından dolayı gözleri kamaşmış ve ışığa bakamaz hale gelmişlerdi...bir süre daha o şekilde bekledikten sonra grupta ilk kıpırtılar başlamıştı.

Görevlerinin daha başlarında olan iki personel......

BİRİNİN ADI MERT.....

DİĞERİNİN Kİ TUĞRUL.....

GÖREVİNDE BAŞARILI İKİ ÜSTEĞMEN...

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin