GERİYE KALAN İŞLER

61 5 1
                                    

Kutay Sait'i iyice duvara yapıştırdığı zaman Burak Önce Kutayla göz teması kurdu....

Sonra Gölgeye baktı ve tabancasının kabzasından bir kağıt çıkardı....

SENİ ŞİMDİ SERBEST BIRAKICAM....EĞER APTALCA BİR HAREKET YAPARSAN....İKİMİZDE Y.RRAĞI YERİZ.....ANLADIN MI LA....dedi sessizce...

Ortamdan çıt ses çıkmıyordu.....

Sait anlamsız gözlerle Kutay'a baktı...

Kutay yavaşça bıraktı Sait'i.....

Burak'ta Gölgenin yatağına yavaşça oturdu....

" BUNU YAPTIĞIMDAN SERCAN YÜZBAŞININ HABERİ YOK.....GELDİĞİMİZDEN BERİ HAYALET TİMİ OLARAK SALAK SAÇMA HAREKETLER YAPIP DURUYORUZ....BİZİM OLMAYAN HEDEFLERİ YOK EDİP DURUYORUZ....BİZİM OLMAYAN DÜŞMANLARA KARŞI SAVAŞIYORUZ....BU İŞTE MANTIKLI OLMAYAN ŞEYLER VAR....ANLAMADIĞIM ŞEYLER VAR....."

Gölge Burak'a bakıp.....tamam ayağa kalkmak istiyorum dediği zaman Burak biraz daha kenara kaydı ve Gölgeye yer verdi....

Burak devam etti....

"Elimdeki kağıtta ne yazdığı konusunda bi fikrin olsaydı bu işe hiç bulaşmazdın inan la bana....."

Ne varmış o kağıtta dedi Gölge...

Burak Kağıdı gölgeye verdi....

Gölgenin gözleri kağıdı okurken karanlık gecede yeşim gibi parladı....

" GÖLGE HABER ALMA TİMİ....GÖREVDEN VAZİFE ÇIKARMAK UĞRUNA.....ÜSTLERİNE KARŞI İHANET YAPILANMASI İÇİNDE....HABER ALINAMAYAN GÜNEYDOĞU VE DOĞU ANADOLU BÖLGESİNİ KONTROL ALTINA ALMAK UĞRUNA....DERHAL BERTARAF EDİLMELİ VE YERLERİNE YENİ PERSONELLER GETİRİLMELİ...."

Gölge kağıdı sonunan kadar okumadı bile....Önce Burak'a ve sonra Kutay'a baktı....

Okudukların doğru dedi Kutay....

"Seninle aynı tepkiyi bende verdim....o kağıtta yazılanlar önce sizin...sonra bizim başımıza gelecek şeyler....daha fazlası değil....bu yüzden beraber hareket etmeliyiz.....belki bu durumu tek başımıza durduramayız....ama ne ile karşı karşıya kaldığımızı biliriz...."

Sait Kutay'a sonrada Burak'a bakıp plan nedir peki diye sordu....

Burak sessizce konuşmaya devam etti....

"Plan,mlan yok la..." Dedi.....

" Anlaşılan o ki....hastalıktan faydalanarak bu bölge kontrol altına alınmak isteniyor....işin kötü tarafı bu işin içinde başkalarıda var...yada en kötü ihtimalle kendi içimizden birileri var ki...bu işi daha içinden çıkılmaz bir hale sokar....en son ki emir yazısında şu yazıyor bakın."

Yan cebinden bir kağıt çıkardı.....

" bu koordinatlardaki binanın vurulması isteniyor" dedi....Gölgeye bakarak " bu sana bir şey hatırlattı mı la ? "diye devam etti....

Kutay devam etti...." Muhtemelen sabah ilk iş bu binayı vuracaklar.......bina ağzına kadar yürüyen ile dolu"

Eee dedi Sait...bunun nesi kötü ki ?

" BİNANIN ALT KATLARI HAYATTA KALANLAR İLE DOLU LA....BİNA VURULUP...OLAY HAYALET TİMİNE İHALE EDİLECEK.....ÇÜNKÜ EMİR DİREK OLARAK BİZİM KOMUTANLIKTAN GELİYOR...."

Burak Sait'e bakarak söyledi bunları...

Nasıl engel olucaz buna.....diye sordu sait....

"Bu işten Sercan yüzbaşıya bahsedicez....oda sabah saatlerinde sorgunuzun tamamlandığını ve göreve iade edildiğinize dair bir yazı yazıp Ankara Genel Kurmay'a göndericek....senin görevindeki biri için bu işin uzun sürmesi ihtimal dışı...Genel kurmay hastalığı kapanların ortadan kaldırılması ile ilgili konuşuyor çünkü...yazı geldiği gibi işleme koyarlar...dışarı çıktığın gibi binanın olduğu yere gidip hedefin burası olmadığına dair bilgi geçeceksin....zaten seni bekliyor olacaklar....ama sakın ha sakın bilgiyi bizden aldığını söylemeyeceksin....ANLAŞILDI MI LA ?"

Gölge Burak'a bakıp anlaşıldı dedi.....siz sadece zamanın geldiğini söyleyip gerisini bana bırakın...."

Sabah olduğu zaman tamda planladıkları gibi işler yolunda gitti...

Sait ve Gölge sabahın erken saatlerinde görevlerine iade edildiler....

Şimdi iş geriye kalanları halletmeye kalmıştı.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin