SARI TOYOTA HILUX

41 5 0
                                    

Gölge 8 ve Sait kamyonetin başında motora doğru bakıyorlardı...

Uzun zamandır bakmadık bak ne olmuş gördün mü dedi Sait....

Haklısın Sait dedi Gölge....bakalım ne yapabiliriz....

Gölge 8 ve Sait Motorun üzerinde çalışırlarken yanlarına Ali geldi...

Ne yapıyosunuz burada dedi Ali....

Bu kamyonet dedi Sait bizim buraya geldiğimiz araç....Görevlerden vakit ayıramadık, bakamadık yağ kaçakları falan var...bide su akıtmış...sanırım birkaç sorunu daha var...tamir etmeye çalışıyoruz...

Ali motora bir kez bakıp..." Şu kablonunda koptuğunu gördünüz mü ? " diye sordu...." Sanırım ateşleme sisteminin kablosu...motor 4 silindir 16 subap sanırım...motor kapağının üzerinde de yağ kalıntıları var...." Dedikten sonra iki adım geri çekildi...sonra ikisine bakarak " hadi ben gidiyorum " diyerek arkasını döndüğü sırada Sait " Ali....S.ktirtme belanı gel yardım et işte " dedi...

Ali olduğu yerde arkasını dönerek " Sihirli kelimeyi söylersen düşünebilirim "

Gölge 8 Sait'e baktı " Sihirli kelime dediğiniz nedir ? "

Sait önce Gölgeye baktı..Sonra Aliye bakarak " Eğer yardım edersen sana Patates Cipsi ve Kola alırım " dedi....

Ali sırıtarak " tamam anlaştık" dedi ve Motorun üzerine çıktı sonra Saite bakarak " şuradaki 13 – 14 açık ağız anahtarı versene bi" diyerek çalışmaya başladı...

Çalışmaları yaklaşık 3.5 saat sürdü...

Ali. Son olarak Motor yağınıda koyduktan sonra " Sait çalıştır bakalım " dedi...

Motor tıkır tıkır saat gibi çalıştı.....

Ali elindeki yağı arka cebinden çıkardığı beze sildi....sonra...

" Hadi ben gidiyorum " diyerek gideceği sırada bu sefer tekrar Sait " Ali.....hadi gel şunu bi deneyelim " dedi...

Nerde diyerek cevapladı Ali...

Dışarda dedi Sait....

Ortalıkta yürüyenlerden başka bir şey yok....Toplayıcılara görünmeden geliriz....

biraz sakıncalı değil mi dedi Gölge 8...

Yok be dedi Sait...15 dakikada geri geliriz...

Iyi hadi dedi Ali....

Kamyonete binerek çıkış nizamiyesine doğru ilerlediler.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin