ZAMAN DARALIYOR.....

67 6 1
                                    

Gölgeye bakarak hazırlanmaya başlayalım dedim....

Hadi dedi Gölge....zaman kaybediyoruz burada.....

Silahlıktan silahlarımızı ve ekipmanımızı alarak hazırlanmaya başladık....

Gölge yanınıza ne kadar fazla mühimmat alırsanız o kadar iyi....sanırım çok fazla kişi olacak orada dedi....

Dediği gibi yapıp fazladan ekipman aldık....

Oraya kısa zamanda nasıl gideceğiz diye sordum....aracımız yok....

Ben bir yol düşündüm dedi Gölge....baskında bir araç görmüştüm....onunla ilgili planlarım var....

Dışarı çıktığımızda gölge direk bahsettiği aracın yanına götürdü bizi....

Dünkü toplayıcıların başına yürüyenler üşüşmüş halen geriye kalanları kemiriyorlardı....

Yerler kıpkırmızı kan olmuştu....

Ve yola doğru akıyordu....

Bahsetttiği araç bir TOYOTA KAMYONET'Tİ.....

Aracın içine bindik sonra gölge kontağın olduğu yeri biraz güç kullanarak açtı ve kabloları dışarı çıkardı....

" Burada bir çok kablo var ama eski araçların hepsinde bu düzen vardır....üç tane kablo işimizi görüyor....şu mavi , beyaz ve pembe kablo......mavi ve beyazı birbirine temas ettirdiğiniz zaman....yarım kontak yapmış oluruz.....şu pembeyide temas ettirdiğiniz zaman..."

Diyerek en son pembe kabloyu dokundurdu ve motor çalışmaya başladı....

Gaz verdiği zaman motor kısa zamanda kendine geldi....

Hadi...Hadi...dedi Sait.....ZAMAN DARALIYOR.....

Gölge gaza bastığı gibi olduğumuz yerde geriye yaslandık...

Yollarda yürüyenler vardı....onlara çarpmamak için sağa sola manevra yapıyordu Gölge ama bazıları tekerlerin altında kalarak eziliyordu....

Ne kadar zamanda gideriz Diye sordu Sait....

20 dakika kadar sürer dedi Gölge....Umarım zamanında yetişiriz....

Gölge hızlandıkça yolda karşımıza çıkan yürüyenlere daha az dikkat etmek durumunda kalıyordu....

Çürüyen vücutları kamyonetin çarpmasıyla etrafa savruluyor...Siyahlaşmış kanları cama fışkırıyordu....

Yakınlaşmaya başladığımız zaman Gölge durdu....

neden durduk diye sordu Sait....

Plan yapmamız lazım dedi Gölge....öyle direk dalamayız oraya....anında harcarlar bizi....

" Ben ve Sait önden hareket edeceğiz....duvar dibinden ilerlemeye devam edin....ana girişten giremeyiz....orası doludur...etrafından dolanıp öyle gireceğiz....Mert sen bizim arkamızı kollyacaksın....ne gelirse ateş et....bir süre sonra zaten bizi fark edecekler....bu yüzden ateş et..."

anladım dedim...

Gölge tekrar gaza bastığı zaman binaların oradan dumanların yükseldiğini görebiliyorduk....

Gölge biraz daha gaza bastı....

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin