EĞER UZUNCA BİR SÜRE BİZEN HABER ALAMAZSANIZ....SİVİLLERİ KORUYUN...

50 6 0
                                    

Hazır olduğumuz zaman hepimiz evin önünde beklemeye başladık....

ben seninle ilgili herşeyi aldımmı diye sürekli çantamı kontrol ediyordum...

Gölge 8 yanıma gelip....herşeyi aldın mert dedi....ben iki kez kontrol ettim....

Sait elinde bir çeşit tüp ile geldi...sonrada elindeki tüp ile kamyonetin plakasını siyaha boyadı

Sonrada kaputun üzerine bir çeşit şekiller çizdi...

Bu nedir dedi Gölge 8....kaputa baktı ve hafiften gülmeye başladı....

Sait aracın kaputuna Grafiti olarak Gölgeler yazmıştı....

Kim olduğumuz belli olsun bari dedi...kendi yazdığı şeye bakarken....

bütün hazırlıklarımız tamam olduğu zaman Gölge araca bindi ve motoru çalıştırdı....

Sonra arabadan indi....

Burak ve Kutaya biz gidiyoruz dedi....

Tamam dedi Burak.....UNUTMAYIN BİZ GELENE KADAR BİRBİRİNİZLE DAHİL KİMSEYLE KONUŞMAYIN....HİÇBİRŞEY BİLMİYORSUNUZ....ALPERENİ YOLDA BULDUNUZ....SİZDE YOLDA KARŞILAŞTINIZ VE BURAYA GELDİNİZ...BÜTÜN İŞİ BERBAT EDERSİNİZ...BÜTÜN ÇABALARIMIZ BOŞA GİDER....KİMSEYE GÜVENEMEYİZ....BU İŞİN ARKASINDA KİM VARSA BULMAYA POLATLIDAN BAŞLİCAZ....BİR ŞEKİLDE SİZLE TEMASA GEÇERİZ BİZ....EĞER UZUNCA BİR SÜRE BİZEN HABER ALAMAZSANIZ....SİVİLLERİ KORUYUN....YAPMAYA YEMİN ETTİĞİNİZ İŞİ YANİ....BİZ ŞU AHMET VE DOĞAN'IN PEŞİNE DÜŞECEĞİZ...ADAMLARIN BİR ANDA KAYBOLMASININ ARDINDA BİR AÇIK NOKTA OLMALI...ADAMLAR İŞİMİZE YARAYABİLİR..."

Anlaşıldı dedi Gölge 8.......Sizden haber bekliyor olacağız...dedi Burak'a sarıldı....ardından Kutaya sarıldı....

Burak gelip " Bütün bunlar seni korumak için başladı la.....şimdi intikam için gidiyorsun....unutma..işin ucunu bırakırsak....Tuğrul boşa ölmüş olacak...."

dedi ve elini uzattı...

Tokalaştık.....sonra kulağıma yaklaştı....." Mutlaka bu işi yapanı öldüreceğiz....ümidini kaybetme.." Dedi..

Araca binip bir zamanlar evim olan yerden uzaklaşmaya başladık...

Yolda kimse kimseyle konuşmadı..

Polatlıya ulaşmamız 2 saatimizi almıştı....

Yolda herhangi bir sıkıntı ile karşılaşmadık...

sadece oldukça fazla ürüyen vardı ve canlı insan hiç yoktu.....

Hemde hiç... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin