Emir bana bakarak " Evet....Gerçekten kötü bir haber oldu bu " dedi....
Sonra ekledi..." Onları nasıl bulucaz şehirde "
Anıl gelsin bir fikir verir....gerçekten şu an beynim durdu dedim.....
Gerçektende Anıl elinde silahlarla Pistin ortasında göründü....
Helikoptere bindiğinde çoktan motorları çalıştırmıştım...
Arkama dönüp " Anıl....Nasıl bulucaz onları...." Dedim....
Anıl bana ve Emire bakarak " E demedik mi biz....bir durum olurda iç hat kullanmamız gerekirse 41. Kanalı kullanıcaz diye.....Panik yapmamışlarsa 41. Hattı kullanmışlardır...deneyelim..."
Emir..." Adam haklı " dedi...." Denemeye değer bence "
Telsiz kanalını 41. Kanala ayarladım..." Burası Yıldız 4-1 sesimi duyan var mı ?......Yıldız 4-1 konuşuyor...cevap verin...."
Bir süre telsizden cevap gelmedi....sonra ilk konuşan Ali oldu.....
" Yıldız 4-1 Ben Ali....sesiniz geliyor...sesiniz açık ve net...."
-Ali....neredesiniz...durumunuz nedir ?
-sıkıntımız yok.....her yerde yürüyenler var....pusuya düşmüş gibi olduk....aracın içine giremiyorlar ama etraftan çok fazla silah sesi geliyor....sanırım Toplayıcılar var etrafta....
-evet evet...toplayıcılar var bölgede....sizi bulmamız gerekiyor....yeriniz neresi ?
-en son meydanı solumuza alarak aşağı tarafa doğru indik.....havadan daha rahat görülebiliriz...
-anlaşıldı geliyoruz.....çok fazla ayrılmayın o bölgeden...ve toplayıcılara dikkat edin....
-anlaşıldı....
Helikopterin motorlarına tam güç verip havalanmaya başladık.....
Havadayken kule ile bağlantıya geçtim.
-Yer kontrol burası Yıldız 4-1....Kayıp aracın izine rastladık....tahliye için havalanıyoruz.....
-anlaşıldı Yıldız 4-1....
5 dakika sonra Alinin tarifini verdiği yere geldimiştik fakat araçtan iz yoktu...
Fakat altımızdaki yollarda hiç olmadğı kadar çok yürüyen tespit etmiştik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....