GÖREVLİ PERSONEL HARİCİ GİRİŞ YASAKTIR

24 3 0
                                    

Tamam dedi Ahmet....Sanırım tek iş Yıldız 4-1 'e gerekli uçuş periyodlarını ayarlamak kalıyor....

Burak bana bakarak " Benim yanıma Mert'i verin....işinizi ben ayarlarım La...o işi kafanıza takmayın...o iş bende...."

Burak'a baktım ve sadece " Nasıl yapıcaz " dedim....

Burak'ta bana bakıp güldü ve " Ben o işi hallederim la....bana güven...."

15 dakika daha konuştuktan sonra odadan çıktık...

Herkesin yapacak işleri vardı...

Burak beni yanına aldı...direk olarak Görev Değerlendirme Merkezine doğru ilerledik...

" Ne yapacaksın " diye sordum..." yani nasıl ayarlayacaksın..."

Burak uzun koridorda yürürken neredeyse herkese selam veriyordu....

Burada Sevilen biri olduğu belliydi...

Bana bakmadan konuştu..." Bi komutanımız vardı bizim....çok ünlü bir sözü vardı adamın...Para biriktirme , dost biriktir derdi hep....bende dediği gibi yaptım...."

Görev Değerlendirme Merkezine geldiğimiz zaman Burak " GÖREVLİ PERSONEL HARİCİ GİRİŞ YASAKTIR " yazılı kapıdan içeri direk daldı....

Ben bile o kapıdan içeri girmemiştim bugüne kadar....

Görevler panoya asılır bende oradan alırdım...içeriyi hiç görmemiştim....

Içeri girer girmez önündeki masaya bakıp " Has.ktir benim adamı değiştirmişler la " dedi....sonra ekledi " Dur bakalım ayarlicaz bişiler...."

Bir masanın önüne geldiği zaman masada oturan asker Burak'a bakmadan " Kapıdaki yazıyı okumadın heralde....İçeri girmek yasak yazıyor" dedi....

Burak Önce bana sonra masada oturan askere baktı " AYNI YAZIDAN S.KİMİN UCUNDADA VAR....GÖSTERİYİM Mİ.?......OKUMAK İSTERMİSİN " dedi....

Masadaki bu söze karşılık olarak Burak'a baktı....

Burak ve Kutay hiçbir zaman Hayalet Timi Üniformasını çıkarmazlardı....bütün görevlerde ve bütün gün bu üniforma ile gezerlerdi....dolayısı ile göze hemen batan bir tiplerdi...

Asker önce bana sonra Burak'a...sonrada Burak'ın kolundaki hayalet timi armasını gördü....

Yüzünde kocaman bir şaşırma belirdi....

" S....SEN.....SEN....YANİ SİZ....SİZ...HAYALET TİMİ.....YOK ARTIK....SEN..YANİ SİZ HAYALET TİMİNDENSİNİZ....BU BİR ŞAKA DEĞİL.....DEĞİL Mİ....?

Burak bile askerin bu tepkisine şaşırmış olacak ki....

Benzer bir ifade ile bana baktı...

" YOK LA YOK.....HAYALET TİMİNDEYDİM BEN...ŞAKA DEĞİL..." dedi....

O sırada arka kapıdan bir kişi daha çıktı....

Burak kapıdan çıkan adama bakıp...." LA NERDESİN ÖMER....SANA İŞİM DÜŞTÜ.....Bİ YARDIMCI OL LA BANA..."

Ömer ..." Emrin olur abi...halledelim hemen...nedir konu ?"

O sırada masada oturan asker.." Ömer...Sen tanıyor musun bu kişiyi.."

Evet dedi Ömer..." Burak abiyi herkes tanır....sen tanımıyomusun yoksa....görev arkadaşı var Kutay abi...ikisinide bütün bölük sever...hiç görmedin mi harbiden önce...."

Hayır dedi Masadaki...az önce tanıştık. Sonra Burak'a baktı...." BİR İMZANIZI ALABİLİRMİYİM"

Hasss.ktir dedi Burak..." O kadar da değil la ..."

Ömer biraz güldü...." Abi arkadaş yeni...şaşkınlığı o yüzden....yanlış anlama..."

Yok anlamadım la dedi Burak....sonra devam etti...

Ömer la...bu arkadaş Yıldız 4-1 'in Pilotu....adamlar görev görev y.rraa yiyolar akşama kadar...bi gün dinlenseler....dedikler zamana göre devriyesini yazsan bu gençlerin..nasıl olur....

Olur dedi Ömer...emrin olur abi ayarlayalım hemen....

Sonra bana baktı..." Siz bana söyleyin saatleri ben ayarlarım bugün için....Burak abi için herşeyi yaparım ben...sıkıntı olmaz...."

Teşekkür ederim dedim....

Ömer Burak'a baktı.. "Abi benim şu iş vardı ya....hani depodaki kız işi....sen aramızı yapmıştın ya abi..."

Eee dedi Burak...ne yaptınız halletiniz mi bir şeyler...

Evet abi dedi Ömer...hafta sonu iş çıkışı personel için sinema göstereceklermiş ona davet ettim...kabul etti....abi Allah Razı olsun senden....işimi yaptın ya...

Önemli değil la senin için değil kendimiz için yaptım aslında....Abazalıktan bizi s.kecektin yoksa....

İkisi beraber güldüler...

Burak herkes tarafından sevilen bir kişiydi....bu konuşmada ispatıydı aslında....

Odadan çıkarken Ömer.. " Kutay abiyede selam söylersin abi..." diyerek seslendi...

Eyvallah dedi Burak ve sonra kapıyı kapatıp çıktı....

Durdu...." işte bu kadar la....öyle çok kasmaya gerek yok yani " dedi...

Benim yapabileceğim bir şey değildi bu olanlar...Yani Sen olsaydın Tuğrul...tam senin ortamın sayılabilirdi....

Gerçi bende yapabilirdim ama....

Senden sonra...

Yani senden sonraki Mert için...

Bu biraz imkansız....

Yani senin ölümünün öncesi gibi davranamıyorum...

Olmuyor.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin