YÜRÜYENLER

330 14 4
                                    

Filo komutanı elindeki kumandadan bir tuşa bastığında karanlık odadaki perdeye uzun zaman önce öldüğü belli olan fakat halen ayakta duran bir cesedin resmi yansımıştı....

Teninin rengi sarıdan mora dönmüş gibiydi....

Kollarındaki kas yapısı çözünmüş ve bazı noktalarda kemikten sıyrılıp aşağı doğru sarkmıştı.....

Üzerindeki giysilerin üzerinde kan lekeleri vardı...

Suratında donuk bir ifade....

Gözlerinin olması gerektiği yerde renksiz iki tane organ duruyordu....

İnsan gibi durmuyordu.....

Filo komutanı elindeki kumandaya her basışında aynı şeyin farklı resimleri yansıyordu perdeye....

İNSANA HİÇ BENZEMİYOR DEĞİL Mİ ? dedi komutan.....

" DAHA ÇOK HALEN YÜRÜYEBİLEN BİR CESET GİBİ GÖRÜNÜYOR....BU YÜZDEN İSİMLERİNİ YÜRÜYEN KOYDUK....ORTADOĞUDAKİ BİR VİRÜS GÜNEY DOĞU ANADOLUDAN İTİBAREN YURDUMUZA GİRİŞ YAPTI.....BÖLGEDEN HİÇTE İYİ HABERLER GELMİYOR.....İLETİŞİM HALEN FAAL...BÖLGEDEN HABER ALABİLİYORUZ....FAKAT ALDIĞIMIZ HABERLER HİÇ İÇ AÇICI DEĞİL MAALESEF......İNSANLARIN HASTALANDIKTAN SONRA ÖLDÜKLERİ....SONRADA BİR ŞEKİLDE TEKRAR AYAĞA KALKTIKLARI SÖYLENİYOR.....ŞU GÜNLERDE O BÖLGEDE CEHENNEM YAŞANIYOR YANİ.....GÖREVİNİZ ORAYA GİDİP HASTALIK KAPMAMIŞ OLAN NE KADAR KİŞİ VARSA BURAYA.....ANKARAYA GETİRMENİZ.....ONLAR İÇİN BURADA YAŞANABİLİR BİR ORTAM HAZIRLANMAYA BAŞLANDI BİLE.....BÖLGEDE SADECE HASTALIĞI KAPMIŞ OLAN YÜRÜYENLER DEĞİL....ORTAMIN KAOS HALİNİ FIRSAT BİLİP KENDİ EGEMENLİKLERİNİ KURMAK İSTEYEN GRUPLARDA VAR.....HAZIR OLANLARI TOPLADIKLARI İÇİN...ONLARA DA TOPLAYICILAR ADINI VERDİK....GÖREV TANIMINIZ ŞİMDİYE KADAR Kİ EN KISA VE EN BASİT OLANI.....HASTALIĞI KAPMAMIŞ OLANLARI....ELİNİZDEKİ ATEŞ GÜCÜNÜDE KULLANIP YÜRÜYENLERDEN VE TOPLAYICILARDAN KORUYARAK BURAYA GETİRMEK....

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin