Anıl bunları düşünürken Gölge 8 hafif seslerle konuşmaya başladı.....
" HEDEF......730 METREDE.....KİMLİK POZİTİF....HEDEFİMİZ.....730 METREDEKİ SARI BİNADAN ÇIKIŞ YAPIYOR.....RÜZGAR SOLDAN 72 METRE....HAVA SICAKLIĞI....23 DERECE....VE YÜKSELİYOR.....HAZIR OLDUĞUNDA ATEŞ ET...."
Anıl Gölge 8'in bütün direktiflerini tekrar gözden geçirdi....
Bilgileri doğruladığı zaman...." Hazırım " dedi sadece....
Gölge 8 yavaş bir ses tonu ile...." ATIŞ....ATIŞ...ATIŞ" dedikten sonra...Anıl ateş etti....
Silahın susturuculu namlusundan küçük bir ses çıktı......sonrada havada ilerleyen merminin sesini kısa bir süre dinlediler....
Dürbünlerinden hedeflerini izliyorlardı....
Aradan 5 saniye geçtikten sonra hedefin parçalanan boğazını dürbünlerinden izlemişlerdi....
Boğazının bir tarafı bir anda önce patlamış sonrada deri ve kemik parçaları merminin girdiği yönün aksı yönünde püskürmüştü....
Adamın cansız bedeni yere yüzüstü düşmüştü....
Yanındakiler hemen başına toplandılar ama onun için yapacak fazla bir şey yoktu....
Gölge 8 hedefi bir süre daha gözledikten sonra telsizden " BEN GÖLGE 8......HEDEF BAŞARI İLE BERTARAF EDİLDİ....TEKRAR EDİYORUM....HEDEF YOK EDİLDİ.....GERİ DÖNÜYORUZ" dedi.....
Sonrada Anıl'a bakarak...
" Hadi kalkıp gidelim buradan...birazdan gözcü bir keşif grubu gönderirler....sende şuradaki boş mermi kovanını alda geride bir şey bırakmayalım "
dedikten sonra üstündeki başındaki tozu toprağı çırptı ve yerdeki malzemeleri çantasına koymaya başladı....
Tamam dedi Anıl...
İlk başta yerdeki boş kovanı aldı...sonrada diğer malzemeleri çantasına koymaya başladı....
Gölge 8 çantasını daha önceden hazırladığı için ayağa kalktı ve etrafı gözlemlemeye başladı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....