ARKADAŞLARINI ÖLDÜREN HELİKOPTERİN İÇİNDE BEN VARDIM

67 8 2
                                    

Anıl kulaklarını tıkıyordu...bana bakıp...." Helikopteri Sabit Tut Mert" dedi....

Sonra silahının Atım yatağına bir mermi sürdü...

Dürbünden baktı...

ve ateş etti....

Mermi adamın kafasının sol tarafını paramparça etti....

Ayakları yerden kesilen adam 2 metre geriye uçtu...

O andada sesler kesildi zaten....

Kamyonet anayola çıkmış merkeze doğru ilerleyen Nizamiye yoluna girmişti...

Onları yukardan izleyerek merkezin içine girdiklerini gördüm...

Sonra kuleden haber geldi zaten...

" Yıldız 4-1....araç şu an içeri girdi....geri dönmelisiniz"

" Anlaşıldı....Yıldız 4-1 Geri dönüyor"

Helikopteri piste indirdikten sonra direk bizimkilerin yanına gittim...

Etrafları adam kaynıyordu...

İfadeleri Alınıyordu...

Aslında suç işlemişlerdi ama Bora Albay onlara bir şey olmayacağının garantisini vermişti...

" Bu seferlik arkadaşlarımızı ikaz edelim..eğer bir kez daha aynı şeyi yada benzerini yaparlarsa...o zaman cezai işlem uygularız...harcayacak bir adamımız bile yok...özellikle bu helikopterin personeli...geçmiş olsun çocuklar...."

Diyerek gitti...

Çok garip dedi Emir..." Geçen gün nöbete 3 dakika geç gelmiş olan askere bile oda hapsi verdi bu adam....bu denli bir olayın üstünü kapatmaya çalışması garip.....

Herneyse dedi Anıl....siz iyimisiniz

İyiyiz dedi Sait...iyiyiz iyi olmasına da çok korktum ben....yani o adam karşımıza çıkınca o sahne benim son gördüğüm sahne sandım...

Sonrasında adama kurşun yağdırdın ama....

Onu yapanda ben değildim sanki...beynimin içinde " LÜTFEN BENİ ÖLDÜR...ÇOK ACI ÇEKİYORUM " diyen bir adam vardı...bende onun dediğini yaptım....

Nasıl yani dedi Gölge 8....O sırada kafanın içinden beni öldür diyen bir adam mı vardı....

Evet dedi Sait...aynen öyle...neden şaşırdın....

Gölge 8....aynı ses bana " ARKADAŞLARINI ÖLDÜREN HELİKOPTERİN İÇİNDE BEN VARDIM " dedi....

Kafamı kaldırıp Gölge 8 'e bunu söylediğine Emin misin diye sordum..

Evet dedi Gölge 8 aynen bu şekilde söyledi....

O görevde olduğumuzu Gölge 8 henüz bilmiyor....

Bunu bir ben biliyorum bir de Sen biliyor olmalısın Tuğrul.....

bu adam neyden bahsediyor peki....

sen ne duydun diye sordu Emir...

Beni öldürebileceğinizi mi sandınız gibisinden bir şey duydum ben....Ayrıca bir şey duymadım ben

Onu bizde duyduk dedi Grubun geri kalanı....

Anıl bu duyduğumuzu sandığımız şeyler bence şimdilik aramızda kalmalı beyler....ne tepki alacağımızı bilmiyoruz şu durumda....bence şimdilik saklayalım....

Adam doğru Söylüyor dedi Gölge 8....

Burada garip şeyler dönüyor...

Yakında Kokusu çıkar.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin