HASTALIĞIN 3. GÜNÜ.....
GÖLGE 8......
DİYARBAKIR ŞEHİR MERKEZİ....
Iki kişi yürüyenlere terk edilmiş cesedin başında konuşurlarken Gölge 8'in aklına bir plan gelmişti....
Birisini öldürecek....
Diğerinden bilgi alacaktı....
Sonra onuda öldürecekti....
Silahının namlusunu adamın kafasına gelecek şekilde ayarladı....
Ateş etmek için hazırladığı vakit kulağına bir ses çalındı....
Islık yada vızıltıyı andıran bir ses.....
Bir mermi sesi....
Gölge 8 bu sesi duymasından 2 saniye sonra önündeki toplayıcıların birisinin göğüs kafesinin geriye doğru fışkırdığını gördü....
Adamın ayakları yerden kesilmiş bir halde geriye doğru uçtu.....
Daha ne olduğunu anlamadan birisi koşarak canlı kalan adamın üzerine çullandı ve kafasını ardı arkasına yere vurmaya başladı.....
Gölge 8 bütün bu olanları film izler gibi izliyordu....
Yerdekinin kafasını dümdüz etmeye çalışan adam bir süre bekledi....
Yerdeki toplayıcı direk olarak başındaki adama bakıyor ve sesini çıkarmıyordu...
Karabasan gibi bir şeydi bu.....
Birisi az önce yanındaki adamın kaburgalarını sırtından çıkarmış....
Sonrada bir anda kendisini yere yatırarak beynini asfalta yapıştırmak istemişti.....
Adam Gölge 8'in saklandığı yere baktı ve....
DIŞARI ÇIKABİLİRSİN ARTIK....dedi.....BURASI GÜVENLİ.....
Gölge 8 yerinden çıktı...yerdeki adamın gözleri daha da büyümüştü....
En başından beri peşimizdelermiş diye düşündü içinden....
Sen kimsin dedi Gölge.....Bütün planımın içine ediyordun....
Adım SAİT ARSLAN......ve teşekkür etmek yerine bunu söylemen biraz garip oldu.....
Neden dedi Gölge 8.....afallamıştı....daha kim olduğunu bile bilmediği bir kişi tarafından belkide hayatı kurtulmuştu.....
Çünkü bu adamlar gözcüydü....peşinden gelen bir düzine adam daha var.....
Kimsin Sen dedi Gölge.....Neden bunu yapıyorsun...
Anlatırım dedi Sait....ama önce şunu halletmem gerekecek....
Yerdeki adama baktı.....eli ile adamın ağzını kapattı ve belindeki kocaman bıçağı çıkartıp ve adamın çenesinin altından bir hamlede soktu.....
Adam bir süre can çekişsede hemen orada öldü.....
Bıçağı yerinden çıkartıp....üzerindeki kanı adamın üzerine sildi....
Yerine koydu.....
Özel Operasyonlar Dairesi Piyade Üsteğmen Sait Arslan.....memnun oldum.....dedi ve elini uzattı....
Gölge adama uzun uzun baktı.....
Elini sıkmadan arkasını döndü ve ilerlemeye başladı....
Nereye gidiyorsun dedi Sait...
Bu taraftan gidicem...sende kendi başının çaresine bak....yolun açık olsun....
ARTIK BİR YOL YOK....dedi Sait.....
Gölge ilerlemeye devam ediyordu.....
BİNADAN SAĞ ÇIKAN OLMADI DEĞİLMİ ?......
Gölge bir süre olduğu yerde bekledi.....
Aklındaki soruların cevabını bulmak istiyorsan birlikte çalışmalıyız.....yoksa bu hengamede ikimizide harcarlar....inan neler olduğunu bende bilmiyorum....bir anda bütün ülke bu lanet hastalığın pençesine düştü.....insanlar ölüyor sonrada tekrar ayağa kalkıyorlar....KENDİ ORDUMUZ ÜZERİNDE KENDİ ÜLKESİNİN BAYRAĞINI TAŞIYAN ASKERLERİN OLDUĞU BİNALARI YIKIYOR.....ETRAFTA BİZDEN OLMAYAN ASKERLER GÖRDÜM....BENİMDE AKLIMDA SORU İŞARETLERİ VAR.....SENDE ASKERSİN BİLİYORUM....BİLİYORUM ÇÜNKÜ ENKAZDAKİ ADAMIN KOLUNDAKİ LOGOYU ALDIĞINI GÖRDÜM....BİLİYORUM ÇÜNKÜ SENİ ALMAK İÇİN 3 TANE HELİKOPTER GÖNDERDİLER...BİLİYORUM ÇÜNKÜ BİNADAN SADECE SEN KURTULDUN VE 3 GÜNDÜR PEŞİNDELER.....BİLİYORUM....BENİ BUNUN İÇİN EĞİTTİLER....SENDE ASKERSİN BENDE....ANCAK BİRBİRİMİZİ ANLARIZ....BAŞKALARI ANLAMAZ BİZİ..."
Gölge 8, Sait'e baktı.....
Yerdekilerin silahlarını al dedi......elinde ne silah varsada bırak gitsin..çok gürültü yapıyor...
Sait elindeki pompalı tüfeği bırakarak yerdeki adamların üzerindeki silahları aldı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....