AYNI ANDA ESKİŞEHİR 1. ANA JET ÜSSÜ.....
A 400 M ATLAS UÇAĞI......
2 Adet A 400 M Atlas genel maksat uçağı pistin başında motorlarını çalıştırmış bir şekilde bekliyorlardı....
Pilotlara görev hakkında bilgi kalkıştan hemen önce verilmişti....
O bilgide sınırlıydı zaten...
Sadece gidecekleri koordinatlar hakkında bilgi verilmişti...
Son dakika uçağa yerleştirilen paketlerin her yerinde " ÇOK GİZLİ " damgası vardı...ve uçuş ekibine belirtilen zamana kadar açılmaması hakkında kesin bir emir yayınlanmıştı.....
Uçaklara zaman kaybetmeden kalkış için izin verildi....
Belirtlien koordinatlara göre ilk gidecekleri yer KIRIKKALEYDİ.....
SONRA ÇANKIRI....
ÇORUM....
YOZGAT...
KIRŞEHİR...
VE AKSARAY....
Her bir uçak için 3 hedef koordinatı verilmişti...
Uçakların her birinin kod adıda.....
ALDACI....
Olarak tanımlanmıştı....
ALDACI 1 ve ALDACI 2.....
Kalkış izni verilkten kısa süre sonr aiki uçakta tekerlerini yerden kesmişti....
SALDIRI SONRASINDA BORA ALBAY GENERALLERDEN BİRİSİNİN BU BÖLGELERDE HASTALIĞI YAYMAK E ANKARAYI ELE GEÇİRME PLANLARI OLDUĞUNU SÖYLEDİĞİ ZAMAN BU BÖLGELERİN ORTADAN KALDIRILMASININ GEREKLİĞİNİ ORTAYA ATMIŞTI...BU BÖLGELER ORTADAN KALDIRILIRSA PLAN SUYA DÜŞER...VE ANKARA EN AZINDAN ŞİMDİLİK GÜVENDE OLURDU....
KENDİSİ İÇİN VERİLEN EMİR VE YAPTIĞI PLAN SAAT GİBİ İŞLİYORDU.....
SİLAHLI KUVVETLER KENDİ ELLERİYLE ÜLKENİN SONUNA GİDEN YOLU ARŞINLIYORDU....
HEMDE HİÇ OLMADIĞI KADAR HIZLI BİR ŞEKİLDE.....
UÇAKLAR HAVADAYKEN YER KONTROL UÇAKLAR İLE BAĞLANTIYA GEÇTİ...
" ALDACI 1 VE ALDACI 2.....BURASI YER KONTROL....TAŞIDIĞINIZ EKİPMAN....ETKİ ALANI DARALTILMIŞ VE AZALTILMIŞ BİR KİTLE İMHA SİLAHIDIR....EMİR KESİN OLARAK ŞUDUR Kİ....VERİLEN HER 3 KOORDİNATA PAKETLERDEN BİRER ADET BIRAKACAK ŞEKİLDE BOMBALAMA GÖREVİDİR.....HİÇBİR ŞEKİLDE YER KONTROL ÜNİTELERİ İLE BAĞLANTIYA GEÇMEYİNİZ....TEKRAR EDİYORUM....ŞU ANDAN İTİBAREN..HİÇBİR ÜNİTE İLE BAĞLANTIYA GEÇMEYİN....EĞER OLURDA PLANDAN BAĞIMSIZ HAREKET EDERSENİZ....KESİN SURETTE VURULACAK....VE BERTARAF EDİLECEKSİNİZ.....TANRI GÜNAHLARIMIZI AFFETSİN.....TABİ Kİ HALEN BİZİ DUYUYOR VE BİZİMLEYSE....."
SABAH SAATLERİNDE EMİR DOĞRULTUSUNDA HAVALANAN ALDACI 1 VE ALDACI 2....İLK KOORDİNATA BOMBALARDAN BIRAKTIĞI ZAMAN SAAT 12:30 'U GÖSTERİYORDU......
6 ŞEHİR İKİ SAATTEN KISA BİR SÜREDE YERLE BİR EDİLMİŞTİ....
NEREDEYSE YAŞAYAN KİMSE KALMAMIŞTI BURALARDA....
HAYATLAR SÖNMÜŞ....
UMUTLAR KARARMIŞTI....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormaleSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....