KARANLIĞIN EN KOYU YERİ....

58 6 1
                                    

Gölge 8 karanlığın belkide en koyu yerindeydi....

Olması gereken yerde yani...

Yapacakları şey geçen günlerde geç kaldıkları lojman baskınının öcünü almaları için hayati öneme sahipti....

Eğer başarabilirse tabi ki.....

Toplayıcıların cesetlerinden topladıkları şeyler her defasında akıllara durgunluk verecek cinstendi....

Gırtlak telsizleri gibi mesela....

-mert olduğun yerde kal.....

-anlaşıldı...

-Sait sen biraz daha geriye geç....birazdan senin olduğun yerden geçecekler....

-tamam geçiyorum....kaç kişi görüyorsun Gölge ?

-iki kişi....şu an sana yaklaşmaya başladılar Mert....sakın hareket etme....

-.......( mert cevap vermeden olduğu yerde kaldı )

-Sait hazırsan..Tüfeğin lazeri ile onay ver....

Sait Tüfeğin lazerini Gölge 8'in olduğu yere doğru iki kez kapatıp açtı....

Gölge olduğu yerde hazırlandı.....

Iki tane toplayıcı grubun olduğu yere doğru yavaşça ilerliyorlardı...

Sait nefesini tuttu....

Toplayıcılardan birisinin kafasına nişan aldı....

Ve tetiği çekti....

Susturuculu tabancanın sesi oldukça az çıkmıştı...

Vurduğu adamın kafasının arkasından koyu kırmızı kanlar püskürür şekilde fışkırdı....

Et dolu çuvalı andırırcasına arkasına doğru sırtüstü düştü....

Yere düştüğünde vücut içgüdüsel olarak ayağa kalkmak istesede beyindeki oluşan hasar nedeniyle bunu yapamadı....

Yanındaki kişinin bu şekilde yere düşmesine canlı şahit olan diğer toplayıcı kaçmaya fırsat bulamadan dizinin arkasına gelen tekme ile dizüstü çöktü.....

Şimdi tepesinde 3 tane tanımadığı adam vardı....

ve bazı soruların cevabını kendisinden alacaklarına adı gibi emindi..... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin