Şu hayalet timi saçmalığından hiç vazgemeyeceksin değil mi......şunu iyice anla artık....neredeyse 6 senedir ordunun içindeyiz....kooskoca 6 sene.....HAYALET TİMİ İLE İLGİLİ HİÇ BİR ŞEY BULAMADIK DEĞİL Mİ ?....ÖYLE BİR OLUŞUM ORDUNUN İÇİNDE YOK....ADAMLARLA İLGİLİ HİÇ BİR BİLGİYE ULAŞAMADIK....İKİMİZ BİRDEN FARKLI YERLERİ ARAŞTIRDIK AMA ELİMİZ BOŞ KALDI BİLİYORSUN....UNUT ŞU ADAMLARI ARTIK LÜTFEN......
Madem Hayalet Timi diye bi grup yok.....yani adamlar yoklar dedi Tuğrul.....4 sene önceki Paristeki olayları nasıl açıklıyorsun ? Kulenin tepesinde helikoptere bomba fırlattılar....canlı canlı kaydettiler görüntüleri...adamlar kollarında Türk Bayrakları ve Hayalet Timi yazılı üniformalar vardı...sonradan görüntüler kayboldu....ama sende bende izledik olanları.....
Basit dedi Mert....sende şimdi istesen öyle bir Üniforma yaptırabilirsin....zaten Fransız yetkililer oradaki kişilerin kendi ordularından olduklarını ve Türkiye ile ortak yapılan tatbikat görevinden döndüklerini , bu yüzden o üniformaları giydiklerini açıklamıştı.....Seninle bende Anadolu Kartalı tatbikatında Abd Özel Kuvvetler Arması ve Türk bayrağı konulan Üniformalardan giydik değilmi....bu bizi Abd askeri yapmaz...
Sürekli haklı olmandan bazen hiç hoşlanmıyorum dedi Tuğrul.....
Bende dedi Mert....ama ikimizden birisinin mantıklı açıklamalar yapması gerekiyor ne yazık ki....
Dinle diyerek devam etti Mert....bir daha seninle bu muhabbeti yapmak istemiyorum....subayız biz.....ama en önemlisi askeriz...bu tip saçmalıklarla uğraşacak vaktimiz olmamalı anlıyormusun....bak yarın ilk defa sıcak bölgeye intikal edicez...daha önce sıcak çatışmada bulunmadık...bunu düşün bence...yarın beni koruman gerekiyor....gençliğimiz çocukluğumuz beraber geçti...her ne kadar aynı yerde büyümesekte gözümü açtığım zaman etrafımda senden başka kimse yoktu....tamam belki yeni ve toy görünebiliriz ama ordunun içinde gizli bir birliğin olmadığınıda adımız kadar iyi biliriz heralde.....BAK TEKRAR EDİYORUM....HAYALET TİMİ DİYE BİR GRUP YOK....MİT BİLE BİLMİYOR BU ADAMLARIN NE OLDUĞUNU....LÜTFEN ARTIK BU KONUYU UZATMA TUĞRUL....
Tuğrul başını öne eğmiş bir şekilde dinlemişti en yakın arkadaşını....içindeki seste aslında Mert ile aynı şeyi söylüyordu ama buna inanmak istemiyordu sadece...
Tamam dedi istemeyerek....bir daha bu konuyu açmayacağım......bu sondu....
Konutkentteki evlerine yaklaştıklarında apartmandan bir hayli telaşlı bir şekilde çıkanların olduğunu gördüler....arabadan indikleri anda etraflarını sarmıştı insanlar
Sürekli olarak soru soruyorlardı....
Şimdi ne olacak ?....
Ne yapmalıyız ?
Konuşulanlar ve haberler doğrumu.....
Askerler yardıma gelecek dendi fakat ortada asker falan yok....
Bize kim yardım edecek...
Mert ve Tuğrul birbirlerine baktılar....herkes onların ağzından çıkacak bir cümleye muhtaç durumdaydı..
Ağızlarından çıkacak yanlış bir cümle belkide bölgesel olarak kaosa neden olabilirdi..bunun farkındaydılar ve bunun olmaması için deyim yerindeyse cümlelerini cımbızla seçmeleri gerekiyordu...
Insanlara panik havası vermemek için Mert yeniden sakin ses tonunu kullandı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
FantastiqueSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....