Konuştuktan sonra tekrar Gölge ile göz göze geldi....
Burak ile Göz göze geldiklerinde Burak'ın dik ve sinirli bir şekilde kendisine baktığını fark etti.....
Kutay da kamuflajın göğüs bölgesine ellerini koymuş ve yere bakıyordu....
Sait'in bu şekilde konuşmasından sonra ortamda keskin bir sessizlik oldu...
Sercan sanki bu konuşma olmamış gibi konuşmasını sürdürdü.....
" Sizi...yani gölge haber alma timini uzun süredir izliyorduk....yıkılan binadan haberimiz var fakat dediğim gib....."
Sercan daha sözünü tamamlamadan Gölge lafını kesti....
" Neden buradasınız......HAYALET TİMİ ÖYLE ULU ORTA SALDIRI DÜZENLEMEZ....ŞEHİRLERİ BOMBALAMAK NE ZAMANDAN BERİ HAYALET TİMİNİN İŞİ OLDU ?......DAHA SİZİ ÇAĞIRMADILAR BİLE....GÖLGE HABER ALMA GRUBU SİZİNLE İRTİABATA GEÇMEDİ BİLDİĞİM KADARIYLA.....AYRICA O BİNA YIKILMADI....HAVA KUVVETLERİ TARAFINDAN VURULDU...."
Sercan,Gölge 8'in konuşmasından sonra Burak ve Kutay'a baktı...
Ne demek istiyorsun la !!!! Dedi Burak...kendi askerimiz gelip hiçbir şey yokmuş gibi içinde sizin olduğunuz binayı mı devirdi yani..?
Gölge ile Burak göz göze geldiler.....
" NE O.....BİLMİYORMUYDUN ????" dedi Gölge.....
Sakin ol dedi Kutay.....Burak'a bakıyordu...
Burak'ta kısa bir süre önce Kutay'a sonra Sait'e sonrada Gölge'ye baktı....
Sercan ortamdaki gerginliği anladığı an etrafına baktı ve sonra
" BİZ GİTSEK İYİ OLACAK.....SİZDE İYİCE DİNLENİN....SONRA DEVAM EDERİZ " dedikten sonra üçlü odayı terk etti....
Bu neydi şimdi dedi Sait.....Aklım karışıktı....şimdi allak bullak oldu....
Bekleyeceğiz dedi Gölge....Bekleyip göreceğiz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
FantastiqueSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....