BEKLENMEYEN MİSAFİRLER...

34 5 0
                                    

Dedikten sonra hepimize birer adet Patch verdi....

Verdiği Patchin üzerinde bir şahin resmi....altındada ŞAHİN 4 yazılıydı....

" Bunları Yıldız 4-1 Patchinizin yerine yapıştırmanızı istiyorum.....Yıldız 4-1 cebinizde olsun....yarın tekrar takarsınız.."

Ses çıkarmadan dediklerini yaptık....Emir " bu işin içinde bir iş var ama bakalım çıkar kokusu " dedi....

Dediklerini duyan Arif Teğmen arkasını dönmeden " belkide polislerin anlayamayacağı türden bir olaydır Emir " dedi...

Emir " belkide " dedi boş bulunup....

Sonrasında Sait dirseği ile Emiri dürtüp eliyle sus işareti yaptı....

Helikopterin yanına gitmeden önce Arif'e...." araca geçmeden silahlarımız için fazladan iki şarjör alacağız...." dedim....

Evet evet...mantıklı dedi Arif....Alın siz ben burada bekliyorum diyerek sırtını duvara yaslayarak durmaya başladı...

Acayip bir adam dedi Gölge 8.....

Evet dedim...baya bi acayip hemde....

Sizi hala duyabiliyorum Gölge 8.....Ben muhabereciyim....kulaklarım sizinkinden daha iyi duyabiliyor....rütbemede takılıp kalmayın....belkide geçicidir....dedi....

Mert....Ne diyor lan bu diyerek fısıldadı Silahhanedeki asker....

Bilmiyorumki...sabahtan geldi....odanın girişinde durdu....anlatırım sonra dedim....

Silahlarımıza fazladan iki şarjör fazladan aldıktan sonra...helikoptere doğru ilerlemeye başladık....

Arif ortamızdaydı.....

Helikopterin haberleşme teknisyeni kim diye sordu...

Ali....benim....genelde o iş bende dedi...

Tamam dedi Arif...Bugün bende...sen istirahat edip dağları bayırları falan izle....

Anlaşıldı dedi Ali...sonra bana baktı...

Ses çıkarma dedim mimiklerimle.....

Helikoptere geçmeden önce son kontrollerimizi yaptık....

Araca geçtik....

Herkes yerlerine geçti.....

Motorları çalıştırdık.....

Arif Teğmen etrafına bakarak..." Olm bu Araç süpermiş lan....tertemiz....pırıl pırıl....tıkır tıkır çalışıyor herşey....valla helal olsun beyler....süpermiş burası...." diyerek sesli bir şekilde güldü...

Sürekli olarak...." valla çok güzelmiş....." diyip duruyordu....

Ali bir ara arkasını dönüp..." haberleşme kanalı temiz...isterseniz başlayabilirsiniz..." dedi..

Tamam dedi Arif....

" Kule.....Burası Şahin 4.....Belirlenen Koordinatlara doğru kalkış için izin istiyoruz...."

" Anlaşıldı Şahin 4......Kalkış izni verildi....Pisti Batı yönünden terk edebilirsiniz...."

" Anlaşıldı....Şahin 4.....Kalkıyoruz"

Helikopteri havalandırmaya başladığım zaman Arif arkadan bağırmaya devam ediyordu...." SÜPER LAAAAAAANNNN...HADİ GİDELİM...."

Koordinatlar aracın seyir sistemine kule tarafından otomatik gönderilmişti ve güzegah tamda Emirin söylediği gibi Eskişehir yolunu gösteriyordu....

Araç içi hattı kullanmak istedim fakat Arifte bu hattın içine dahil olduğu için yapamazdım...

Emire " sanırım haklısın " demeyi çok istemiştim...

Aracın yapacağı hıza kadar herşey bilgisayara kodlanmıştı...

Görevin ne olduğundan bahsedicekmisiniz Teğmen....diyerek arkamı döndüm....

Adam teğmen ben ise Üsteğmendim....yani rütbe olarak ondan yüksektim ama garip bir şekilde o sanki benden daha yüksekte bir durumdaymış gibi bahsediyordu...

Siz hiç....diyerek başladı....

Siz hiçbir misafiri beklediniz ama ne zaman geleceğini bilmediğiniz bir durumla karşılaştınız mı ?

Evet dedi Emir...ben bir kere karşılaştım.....

bu durum onunkiyle aynı....birilerini bekliyoruz ve saptanan araçlardakilerin onlar olmasını umuyoruz....

ya değillerse dedi Ali...

O zaman onları dümdüz edeceğiz....görevimiz bu....

o kadar gizli dediğiniz görev...BAK BAKALIM ARAÇLARDAKİLERİ BEKLEDİKLERİMİZ Mİ....DEĞİLLERSE ÖLDÜR GİTSİN MİYDİ ?....dedim...

Evet dedi Arif....tamda bahsettiğin gibi....

Peki ya beklediğimiz adamlarsa...diye sordu Anıl...

O ZAMAN BU S.KTİĞİMİN HASTALIĞINI YENMEK İÇİN ELİMİZDE ÇOK BÜYÜK BİR KOZ OLACAK....

Belirlenen hızda belirlenen koordinatlara ilerlerken telsize iki adet başka helikopterin frekansı girdi....

"Şahin 4...Burası Melek 53.....hedefi gözlemlemeye devam ediyoruz....beklenen misafirler olabilirler...."

" Emin misiniz Melek 53.....tekrar ediyorum....emin misiniz "

" Büyük ihtimal Şahin 4.....Toplayıcılar tarafından saldırıya uğrarlarsa...bizimkiler demektir...."

" kaç toplayıcı tespit ettiniz ?"

" tam olarak 57 kişi....hepside silahlı....şu anda Melek 62 aktif bir şekilde durum incelemesi yapıyor...."

" açığa çıkarsa mahvoluruz "

" biliyoruz...."

" durumu batırmayın..."

" anlaşıldı..."

Arif iç hat telsizden bana aliye hitaben...uzak kalın beyler....bu araç onlardan daha büyük ve gürültülü....onlardan birisi bizi görürse...bütün iş b.k olur....

Bir süre daha sessiz bir şekilde alçaktan uçmay adevam ettik.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin