Aşağıya indiğimizde hava yeni yeni aydınlanmaya başlamıştı...
Gölge 8 düz kontak yaptığı kamyoneti evin önüne çekmişti zaten...ekipmanlarımızı ve malzemelerimizi kasaya attık ve bildiğimiz yoldan Çağlayan Askeri Lojmanlarına doğru ilerlemeye başladık....
Yolda ilerlerken şunu farkettim...
Hastalığın ilk günlerinde en azından yolda görebileceğiniz insanlar olurdu....
Şimdi onlarda yoktu....
Her yer kısa süre içinde yürüyenler tarafından işgal edilmişti adeta....
Her yer onlarla doluydu artık...
Her köşe başı onlar tarafından tutulmuştu.....
Her yerde onların sesi vardı....
ve kokusu....
Sait camdan dışarı bakarken " Gölge....bize şimdi ne olacak....yani hadi beni boşverde....Senin olduğun kurum daha gizli bir yapılanmaydı....sen ne yapacaksın ?"
Gölge arabayı kullanıyordu ama gözleri ile etrafı sürekli kontrol ediyordu....nede olsa geçen günlerde askeri bir konvoya pusu kurulmuştu....aynısının bize olması işten bile değildi....
Kısa bir sessizlikten sonra...." Bilmiyorum " dedi Gölge 8.....
" Yani bu zamana kadar fedakarlıkların her türlüsünü yaptığım yer....beni öldürmeye çalıştı....yaptığım şeyi sonlandırmak için üzerimize mermi yağdırdılar...gerçekten bilmiyorum..."
Peki yaptığın işe devam edermisin diye sordum.....Yani GÖLGE HABER ALMA TİMİ senin için o olayda bittimi ?
" Hayır....Kesinlikle hayır....Gölgeler ile birlikte çalışmak benim sadece işim değil aynı zamanda hayatımın bir parçasıydı...TEK BAŞIMA GELSEM BİLE GÖLGELERDEN VAZGEÇMEYECEĞİM.....ÇÜNKÜ BİLDİĞİM BAŞKA BİR HAYATIM YOK.....BEN HEP GÖLGEYDİM...GÖLGELERİN İÇİNDEYDİM...."
Arabanın içinde bir sessizlik oldu....
Ilerden Çağlayan Askeri Lojmanları görünmeye başladığı zaman....
" Ilerde " dedim...." Lojmanlar ilerde göründü işte "
Aracımızla nizamiye girişine geldiğimiz zaman kapının açık olduğunu gördük....
" Yoksa " dedi Sait...." Geçmi kaldık gene ?"
Hayır dedi Gölge..." Buraya daha gelmemişler.....kurşun deliği yok hiçbir yerde..."
Kamyonet yavaş hareketlerle nizamiyeden içeri girdi....sonra gölge arabayı durdurdu....etrafı dinledikten sonra ......" devam edebiliriz....temiz görünüyor " dedi....
Lojmanların olduğu yere geldiğimiz zaman ortada kimsenin olmadığını fark ettik....
Kamyonetten dışarı çıktık....
" Hadı dedi Gölge....geç olmadan işlermizi halledelim......ben kapının girişine AHMAK DÜZENEĞİ kurmaya gidiyorum....siz ikinizde etrafı tuzaklamaya başlayın hemen...."
Tamam dedi Sait...sonra bana dönüp..." Şuradaki mayınların hepsini al....beni takip et.." Dedi.
Kasadaki mayınların hepsini yanıma aldım sonra Sait'in peşinden gittim...
Arkasından ilerlerken... " Sait" dedi...." AHMAK DÜZENEĞİ NEDİR ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....