Merhabalar.....
Siz kimsiniz ?....Annemin telefonunun sizde ne işi var.....
Aaaaa...şşey......
Cevap versenize kardeşim.....Anneme bir şeymi oldu....CEVAP VERİN ÇABUK.....
BEYFENDİ.....ANNENİZ....ANNENİZ....
EVET ANNEM.....KONUŞSANA LAN !!!!!.....SEN KİMSİN......
BEN POLİS MEMURU EMİR KAĞAN....BEYFENDİ ANNENİZİN TELEFONUNU BULDUK....BU YÜZDEN ARADIK....BİLMEK İSTERSİNİZ DİYE DÜŞÜNDÜK.....
ANNEME NE OLDU ?.....LÜTFEN CEVAP VERİN.....
NE OLDUĞU HAKKINDA BİR BİLGİMİZ YOK....FAKAT YÜRÜYENLER AİLENİZİN OLDUĞU MAHALLE VE BİNALARI TAMAMEN YOK ETTİ.....BİNALARDAN HAYATTA KALANLARI KURTARMAYA ÇALIŞIYORUZ....ÜZGÜNÜM BEYFENDİ....KAÇMIŞ OLABİLİRLER....HALEN YAŞIYOR OLABİLİRLER....SADECE TELEFONUNU BULDUK...EV TAMAMEN BOŞTU....FAKAT CESETLERİNİ BULAMADIK....ÇOK ÜZGÜNÜM......
Mert telefonda bir süre öylece bekledi.....
Kader bir insanın üzerine ne kadar gelirse o kadar geliyordu üzerine...
Normal şartlar bunları yaşayan bir kişi çoktan akli dengesini kaybedebilirdi....
ve Mert'te kaybetmek üzereydi.....
Önce telefonu son gücüyle yere attı mert......
ALLAH KAHRETSİN...diye bağırıyordu.......
" ALLAH KAHRETSİN....ALLAH KAHRETSİN....LANET OLSUN....LANET OLSUN.....LANET OLSUN..."
Dolaplara vuruyor....sinir krizi geçiriyordu.....
Bütün olanların üzerine birde bunu duyması artık bardağı taşıran son damlaydı......
Akıncı Lideri Mert'i tutmaya çalıştı fakat Mert çok güçlüydü ve her defasında Akıncı Liderini üzerinden atıyordu....
Akıncı Lideri Merti yere yapıştırdı ve üzerine çıktı...
Hareket edemeyen mert bir süre daha yerde tepindi....sonra sakinleşti.....
Ağlamaya başladı.....
Hıçkırarak ağlamaya başladı.....
Akıncı Lideri onu serbest bıraktığı zaman yerde cenin pozisyonu alarak ağlamaya devam etti.....
" LANET OLSUN...." Diyerek ağlıyordu.....
" LANET OLSUN.....BU HAYATA....."
Akıncı Lideri odadan çıktı...kapıda diğer arkadaşları vardı....
Bir süre odaya girmeyin dedi dışardakilere...Sanırım Mert bugün gidiyor.....
Aradan 45 dakika geçtikten sonra Mert odadan çıktı....
Tamamen sakinleşmiş gibiydi.....
Sırtında iki tane çanta vardı....
biri kendisinin.....
Diğeri Tuğrul'un....
Akıncı Liderin yanına geldi.....
BEN GİDİYORUM ARTIK dedi Mert.....
ANLIYORUM dedi Akıncı Lideri....Yazışmaları ben yaparım.....fakat merak ediyorum......NEREYE GİDECEKSİN....
ANKARAYA DÖNÜYORUM dedi Mert.....
ANKARA'YA DÖNECEĞİM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....