JANDARMA ALAY KOMUTANLIĞI.....
TUNCELİ....
Mert gene kabusundan bağırarak...hatta çığlık atarak uyandı...
Aynı odada bulunan ve üstünü yeni giyinmeye başlayan Burak " HAY AĞZINA S.ÇİYİM BİRADER " diyerek elindeki silah kılıfını yere düşürdü...
Kutay Burak'a baktı kısa bir süre...
Sonra Mert'in yanına geldi...
Elini alnına koydu...
GENE AYNI KABUS DEĞİL Mİ ? Diye sordu...
Merttin alnı terden ıslanmıştı...
EVET dedi Mert....GENE AYNISI.....BUNLARIN BİR ANLAMI OLMALI....
Ben anlamını söyleyim dedi Burak... YATARKEN G.TÜN AÇIKTA KALIYOR.....BU YÜZDEN...
Ahmet ve Grubunun dağıtılmasından sonra Burak'ın isteğiyle Yıldız 4-1 sürekli olarak Ankara'dan Burakl'a Kutayın olduğu Tunceli Jandarma Alay Komutanlığına İkmal görevi için gelmeye başlamışlardı....
Neden böyle yapmaları gerektiğini defalarca sormuştu Mert ama Burak HENÜZ ZAMANI DEĞİL diyerek cevaplamamıştı...
Buda o ikmal görevlerinden birisinin ertesi günüydü...
Bugün Ankara'ya geri döneceklerdi....,
Kutay Mert'in başındayken içeri Gölge 8 ve Anıl girdi...
Onlarda dolaplarını açtı ve üstlerini giymeye başladılar...
Emir ve Ali en son girdiler....onların üstleri giyinikti...
Alinin elinde bir tepsi Hamur işi...Emirin elindeki tepsidede Çaylar vardı...
Hadi dedi Ali...gelinde kahvaltı yapalım....Buraklara görev yazmışlar...Bizimde yolumuz uzun...anca çıkarız...
Tamam dedi Mert ve ayağa kalktı....
Sonra Burakla göz göze geldi ve sonra dışarı çıktı.Burak mertin bu davranışından sonra Kutaya baktı ve Bende Çıkıyorum La....Dışarda görüşürüz dedi ve silahını omzuna asıp çıktı....
Odadan çıktığı zaman Mert kapının hemen yanındaydı...
Söyle dedi Burak....
Nereden anladın seninle bir şey konuşacağımı dedi Mert...
Anlarım ben dedi Burak....hadi söyle la...işim gücüm var...
Beni....ben....Yani burada....dedi Mert...Konuşamıyordu...
Seni...dedi Burak...ne demeye çalışıyosun....
Ben....dedi Tekrar Mert...
Seni....Dedi Burak....sinirlenmeye başlamıştı....
Evet beni....dedi Mert....
Çok ciddi Söylüyorum seni burda Yatırır S.kerim Mert dedi Burak....Sabahtan beri ne anlatmaya çalışıyorsun anlamıyorum ki....Gölge bile daha rahat anlatıyo la derdini....Konuşuyosan Konuş...yoksa gidiyorum ben birader...
BURAK BEN TUĞRULUN MEZARINA GİTMEK İSTİYORUM.....BENİ GÖTÜREBİLİRMİSİN ?.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ÜbernatürlichesSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....