Gölge 8 Burak'a bakarak " Siz neden hazırlanmadınız ? " dedi....
Burak Sait ve bana bakarak.....
" Ben ve Kutay şimdilik gelmiyoruz La.....Siz dördünüz Polatlıya gideceksiniz ve biz gelmeden bizden hiçbir şekilde bahsetmeyeceksiniz....hatta birbirinizden bile haberiniz yokmuş gibi davranmanız lazım la.....Bakın burası çok önemli....kimseye ama kimseye bizden yada birbirinizi tanıdığınızdan bahsetmeyin....zaten ordunun bütün haber alma kaynakları ve dijital altyapısı çöktü....bu yüzden aynı yerde görev yaptığınızı bilmeleri imkansız...."
" Ee siz ne yapacaksınız " dedi Sait....
Kutay önce Burakla göz göze geldikten sonra....
" Takip ettiğimiz iki tane eski asker var...birinin adı AHMET BAŞBUĞ....Diğerininki DOĞAN ÇİFTÇİ.....adamlar görevlerinde başarılı AstSubay....onların yanında bir süre kalabiliriz...sonrada onlarıda alıp Polatlıya geçeceğiz...ama şimdilik bizim onlar bildiğimizi bilmemeleri gerekiyor bu sebeple bu evde bir müddet daha kalacağız....çıkarkende her şeyi tahrip etmemiz gerekiyor...belkide evi komple yakmamız bile gerekebilir....bu yüzden bu evde size ait veya şahsınıza ait ne varsa alıp gitmeniz gerekiyor....unutmayın.....oraya vardığınız zaman birbirinizden haberdar olduğunuzu söylememeniz gerekiyor....anladınız la.....yolda karşılaştınız ve Polatlıya geldiniz....bizi kesinlikle tanımıyorsunuz....HAYALET TİMİ sözü geçer geçmez oradan uzaklaşıyorsunuz....bizler öldük....HAYALET TİMİ DİYE BİR ŞEY YOK.....TAMAMMI LA.....ÖLDÜK BİZ....oraya geldiğimiz zaman zaten herşeyi anlatıcaz....ama siz şimdilik bir şey bilmiyorsunuz...."
Sonra kez bize baktıktan sonra...." Anladınız mı La " diye sordu....
Gölge 8 , Saitle bana baktı ve ...." Anlaşıldı " dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....