KÜRŞAD YOLDAŞIN OLSUN......

66 5 0
                                    

Anıl , Gölge ile gözgöze geldi.....

Adamlar onları farketmeden yanlarından geçip gitmişlerdi....

Bir süre arkalarından izlediler.....

Sonra Gölge 8 el işaretleri ile " BEN SAĞDAKİNİ İNDİRCEM....SENDE SOLDAKİNİ İNDİR....ORTADAKİNİ VURMAYACAĞIZ" dedi..

Anlaşıldı dedi Anıl....yavaş hareketlerle yerlerinden kalktılar....

Adamların tam kafasına nişan aldılar....

Önce Anıl ateş etti...

Sonrada Gölge 8.....

Iki adamında kafalarından kemik parçalarının çıktığını gördüler....

Ortadaki adam iki tarafındaki adamların kafasının patladığını görüdüğü zaman artık çok geçti....

Gölge 8 adamın sırtına çok güçlü bir tekme atarak adamı yere serdi....

Sonrada ayağı ile göğsüne bastırdı.....

Yerdeki adam....

" DURUN.....DURUN...ÖLDÜRMEYİN BENİ " diyerek ağlamaya başladı....

Gölge 8 ve Anıl adamın başında bekliyorlardı....

Gölge 8 yerdeki adama bakarak....

" REŞO'NUN ADAMISIN DEĞİL Mİ ?" Dedi....

Hayır dedi adam...." Ben buradaki çobanlardan biriyim....bunlar beni esir aldılar...benim bir şeyle alakam yoktur....."

" Peki üzerindekiler ne " dedi Anıl...." Hangi çoban bu şekilde giyiniyor.."

Adam iyice korkmuş ve cevap vermeden Gölge 8 ve Anıl'a bakıyordu....

" REŞO ÖLDÜMÜ" diye sordu Gölge 8.....

" ÖLMÜŞTÜR.....REŞO ÖLMÜŞTÜR" dedi yerdeki....

Telsizden yolda olduğunuzu birazdan köye geleceğinizi söyle dedi Gölge 8....

Adam dediğini ikilemeden yaptı ve telsizden Köye doğru geldiğini burada kimse olmadığını söyledi....

Adam tekrar ağlamaya başladı....

" LÜTFEN BENİ ÖLDÜRMEYİN....BEN GİDİYİM VALLAH SİZİN OLDUĞUNU SÖYLEMEM...." Dedi....

Olmaz dedi Gölge 8 ve adamın alnının ortasında kocaman kanlı bir delik açtı.....sonra yerdeki boş kovanı alıp Anıl'a baktı ve....

Artık gidebiliriz dedi.....

Helikopterin kendilerini alması için önceden belirtilen yere varana kadar ikili hiç konuşmadı.....

Sonra bölgeye iki ayrı helikopter geldi.....

Birisi Anıl...

Diğer. Gölge 8 için....

Ayrılmadan önce Anıl Gölge 8 ile tokalaştı....

" Bir daha ne zaman görüşürüz bilmiyorum....ama seninle görev yapmak benim için bir onurdu Gölge....KÜRŞAD YOLDAŞIN OLSUN." Dedi...

Bir gün tekrar birlikte olacağız dedi Gölge 8.....

Helikoplerler aynı anda kalktılar ve farklı yönlere doğru ilerlediler..... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin