GÖLGE 8......

64 6 7
                                    

" BİR ÇOCUĞUN HAYALİ...YANİ NEREDEYSE....ASKER OLMAKTIR...BEN ÇOCUKLUĞUMU TAM HATIRLAMIYORUM.....YANİ MUTLAKA BİR ANNEM YADA BABAM VARDIR AMA BİLMİYORUM BEN....YAŞAMADIM HİÇ....SORSALAR SANKİ 20'Lİ YAŞLARINDA DOĞDUM....KENDİMİ BİLDİM BİLELİ BİR MÜCADELENİN İÇİNDEYİM....SONRADAN ÖĞRENDİM....MEĞERSE BENDE BİR ASKERMİŞİM....KAÇ KİŞİYİ ÖLDÜRDÜM İNANIN SAYISINI HATIRLAMIYORUM...VATAN İÇİN YAPTIĞIM ŞEYLERİN SONUCUNDA....HAYATIMI VERDİM....BUNDAN DAHA BÜYÜK BİR ÖDÜN OLAMAZ DEĞİL Mİ ?....GENÇLİĞİM...VATAN SAVUNMASI UĞRUNA DAĞLARDA GEÇTİ....ADIMI BİLMİYORUM DESEM İNANMAZSINIZ AMA....KENDİMİ BİLDİĞİMDE ADIM GÖLGE 8'Dİ....GERİSİNİDE BİLMİYORUM....TÜRK HALKI AYDINLIKTA KALSIN DİYE GÖLGELERDE GEZDİK....KARANLIKLARDA.....ÖLÜMÜN SEVGİLİSİYİZ DERLER YA....O HESAP İŞTE....DÜNYANIN HER YERİNDE HAYALET TİMİ İLE BİRLİKTE MÜCADELE VERDİK....OMUZ OMUZA....ŞEHİT VERDİK....GENCECİK ÇOCUKLAR DÜNYANIN UNUTULMUŞ YERİNDE VATAN İÇİN ÖLDÜLER....KİMSE ONLARI BİLMEDİ...HABERLERDE ÇIKMADI....DOSTUM OLMADI MESELA....ADLARINI BİLDİĞİM....BEN BU ADAMI KÜÇÜKLÜKTEN BERİ TANIYORUM DEDİĞİM KİMSEM OLMADI.....ONLAR İÇİN BEN GÖLGE 8....BAŞKALARI BENİM İÇİN KENDİ KOD İSMİ İLE VARDI....ELLERİM SİLAHIN SOĞUK DEMİRİ İLE BÜTÜNLEŞTİ...DÜNYADA NE TÜR SİLAH VARSA HEPSİNİ KULLANABİLİRİM BEN.....O ŞEKİLDE EĞİTİLDİM....O ŞEKİLDE BÜYÜTÜLDÜM.....SONRA BİR GÜN BİR HASTALIK ÇIKTI....İNSANLARI ÖLDÜREN TÜRDEN BİR HASTALIK....SONRA TEKRAR AYAĞA KALDIRAN BİR HASTALIK....ACİLEN BİZİ ÇAĞIRDILAR...TÜRKİYENİN BAZI BÖLGELERİ ELDEN ÇIKABİLİR DENİLDİ...GİTTİK....GÖREVE BAŞLADIĞIMIZ KİŞİLER...ÖLDÜLER....KENDİ SİLAHLARIMIZ İLE...ÜZERİMİZE ATEŞ EDİLDİ....BUNU HAKEDECEK NE YAPTIK DİYE DÜŞÜNDÜM İÇİMDEN....ŞİMDİDE SİZİ ÖLDÜRMEK İSTEDİLER...YANİ HERŞEY BİR GÜNDE OLMADI DEĞİLMİ ?....BUNA İNANMAMIZI İSTİYORLAR AMA DURUM ÖYLE DEĞİL MAALESEF...ALELADE BİR HASTALIK DEĞİL BU......BAZI KİŞİLER BU HASTALIĞI BAHANE EDEREK AMAÇLARINA ULAŞMAYA ÇALIŞIYORLAR...ÖNCE GÖLGE HABER ALMA TİMİ...SONRA SİZ...BELKİDE SIRADA HAYALET TİMİ VAR....KİMBİLİR....MERT.....BERABERCE KALMALIYIZ....TEKER TEKER AVLANIRIZ.....BELLİ Kİ ÇOK GÜÇLÜ BİR YAPILAŞMA BU....."

Ne yapmalıyız dedi Mert.....Anlattıkların doğru ise Tuğrul'un öcünü almak için bir nedenim var artık....boşu boşuna ölmüş olamaz...

Gelmelerini bekleyeceğiz....o zamana kadar da avlanmaya devam edeceğiz....başka şansımız yok....

E silahımız yok dedi Mert....Evde sadece benim ve Tuğrul'un tabancaları vardır....geldikleri zaman onları bu tabancalar ile durdurabilirmiyiz ?

Geceleri avlanıcaz dedi Gölge 8.....toplayıcılar....yürüyenler...ne varsa avlanıp hayatta kalıcaz....ama en sonunda onlardan birine ulaşıcaz.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin