YAKLAŞIK 30 DAKİKA SONRASI......
AKINCI 3.....
TUĞRUL VE MERT'İN HELİKOPTERİ....
Mert ben çok korkuyorum....dünden beri sana bunu söylemek için kendi kendime konuşuyorum ama söyleyemedim....MERT BEN ÇOK KORKUYORUM....
Mert elleriyle Tuğrul'un kafasını sıkıca tuttu......
Korkacak bir şey yok.....anladın mı beni.....korkacak bir şey yok....sakin ol....ben helikopteri düz bir şekilde tutmaya çalışıp düşmemesi için uğraşıcam...ben bizi uçurucam....sende bizi koruyacaksın...tamam mı ?....doğru zamanda doğru kişiye ateş et.....ben her zaman yanındayım....BİZ KARDEŞİZ....KARDEŞ...ANLADIN MI?....BOŞA SÖYLENEN BİR SÖZ DEĞİL BU....
Tamam dedi Tuğrul.....tamam....
Ama gözleri dolmuştu....
Çok heycanlıydı....çok korkuyordu Tuğrul.....o kadar çok korkuyordu ki onun bu hali Mert'in bile tedirgin olmasını sağlamıştı...
Tuğrul'un kafasını omzuna koymasıyla Tuğrul ağlamaya başladı.....
Korkusunu atmanın,sakinleşmesinin ve rahatlamasının tek yolu buydu......
Ilk defa cepheye gidecek ve o atmosferi soluyacaktı....
Kolay bir şey değildi bu.....
1 dakika boyunca hıçkıra hıçkıra ağladı Tuğrul....sonra kafasını Mert'in omzundan kaldırdığı zaman kendini rahatlamış gibi hissediyordu...
Mert,Tuğrul omzunda ağlarken uzaklardan filo komutanının kendilerini izlediğini fark etti ama hiçte oralı olmadı....
O anda panik yaparak kendilerinin iyice yoldan çıkmalarını sağlayabilirlerdi...
Ve bu o anda isteyecekleri belkide son şeydi...
Helikopterin iki tarafındaki kapakları açarak harekete hazır olduklarının sinyalini verdi Mert...
Tuğrulda gözlerini silerek önce mert'e baktı sonrada kendi yerine doğru ilerledi...
Helikoptere ilk binen Mert oldu...ardından vakit kaybetmeden Tuğrul bindi....onlar bindikten sonra hemen görevliler gelerek helikopterin son kontrollerini yaptılar....
Son personelde kontrolünü yaptıktan sonra Mert'e ve Tuğrul'a onay işaretini vermek için 3 adım geriye ilerledi...
Mert ve Tuğrul baş parmaklarını onay verircesine kaldırdılar.....yerlerine iyice yerleştiler.....yerlerinde ilgilenmeleri gereken şeyleri sıraya koyarak yapmaya başladılar.....
Görünüşe göre bütün helikopterler kalkış için hazırdı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....