DENEY HAYVANLARI...

51 6 0
                                    

Helikopterin içine girdiğimizde içinde bir çok kafes olduğunu gördük....

Içlerinde canlı hayvanlar vardı....

Kediler....

Köpekler...

Kuşlar....

Yarısı ölmüştü zaten....geri kalan yarısıda kafeslerindeydi....

Çok saldırgan bir halleri vardı hayvanların....

Kafeslerin birisine çok yaklaşmıştım ki...Gölge birden " mert uzak dur kafeslerden " dedi...

Neden diye sordum....

" Hayvanların hepsi hastalıklı....hepsi deney havyanı bunların....hepsine virüs bulaştırılmış....."

Sait..." Kafeslerden zarar görmüş olan varmıdır acaba " diye sordu....

o sırada arkamızdan bir hırlama sesi duyduk.....

Dönmemizle koca köpeğin kafasının patlaması bir oldu...

Anıl " ORADAN UZAKLAŞSANIZ İYİ OLUR...." Dedi...

Sait.." Nedensen bu bana çok mantıklı bir fikir gibi geldi" diyerek parçalanan kapıya doğru ilerlemeye başladı...

Gölge 8 telsizden " Ali....Burası biraz karışacak....helikopteri Buraya getir."

" Anlaşıldı....YILDIZ 4-1 GELİYOR "

Düşen helikopterden uzaklaşmaya başlarken keskin bir yakıt kokusu aldığımı fark ettim....

Diğerlerine bakarak..." Sizde yakıt Kokusu alıy......" Dememe kalmadan helikopterin içinden çok yüksek bir patlama sesi duyuldu....

" Allah kahretsin " dedi Sait....."patlama kafeslerdeki hayvanlarıda serbest bırakıcak şimdi...."

Koşarak açıklık bir araziye ilerlemeye çalıştık....Ali helikopteri biraz ilerimizdeki bir noktaya indirmeyi başardı....

Emir sürekli olarak ateş ediyordu...." Çabuk olun....arkanızda çok fazla hayvan var..."

Helikoptere bindiğimiz zaman Sait hemen diğer makinalı tüfeğe geçti ve ateşe destek vermeye başladı....

ben hemen yerime geçtim ilk iş Anıla telsizden " Anıl hazırlan seni almaya geliyoruz " dedim...

Anıl " hazırım sizi bekliyorum " diyerek karşılık verdi....

Anılın olduğu bölgeye geldiğimiz zaman helikopteri indirdik ve Anılın binmesini sağladık....

" YER KONTROL BURASI YILDIR 4-1.....DÜŞEN HELİKOPTEİRN İÇİNDE CANLI DENEY HAYVANLARI VARMIŞ....TEKRAR EDİYORUM CANLI DENEY HAVYANLARI TAŞIYAN BİR ARAÇMIŞ...ARAÇ İNFİLAK ETTİ FAKAT BAZI HAYVANLARI DIŞARI TEK PARÇA OLARAK ÇIKMAYI BAŞARDI....YILDIZ 4-1 GERİ DÖNÜYOR..."

" ANLAŞILDI YILDIZ4-1 PİSTİ SİZİN İÇİN BOŞALTIYORUZ...."

Helikopter henüz havalanmıştı ki çok fazla sayıda yürüyenin düşen helikoptere doğru ilerlediğini gördük...en azından 300 kişilik bir gruptu bu.....ve direk olarak siyah duman çıkartan helikoptere doğru ilerliyorlardı....

bu olanları nasıl anlatıcaz dedi Emir....

Anlatmicaz....izleticez dedi Ali....Bütün olayı helikoptere bağladığım kamera ile kaydettim ben....

Sen dedim....helikoptere bir kamera mı bağladın Ali....

"Evet" dedi Ali...." Hatta daha değişik bir şey söyleyim.....Çelik yeleklerinize de birer izleme cihazı yerleştirdim....bu sayede nerede olursanız olun birbirimizi görebileceğiz...Yalnız Patron senin izleme cihazın kaskın içinde...."

bana Patron deme Dedim Aliye bakarak....

Alide bana bakarak " PEKİ PATRON " dedi....

Polatlıya vardığımıza zaman helikoterdeki bütün görüntüleri BORA ALBAY İZLEDİ VE GÖRÜNTÜLERİN OLDUĞU CD Yİ KENDİSİNİN MUHAFAZA EDECEĞİNİ SÖYLEREK YANINA ALDI....

Bora Albay Hareketlerinden dolayı beni biraz işkillendirmeye başladı.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin