ANIL TURGAZ

64 5 0
                                    

2003.....

GABAR DAĞI....

KILIÇ OPERASYONU....

Gölge 8 ve yanındaki keskin nişancı yatarak nişan vaziyeti alacak şekilde uzaktaki bir hedefe doğru bakıyorlardı.....

Keskin nişancı Kara kuvvetlerine mensup bir astsubaydı....

JANDARMA AST SUBAY ÜST ÇAVUŞ ANIL TURGAZ......

Görevinde çok başarılı bir Astsubaydı....

TÜRKLÜK BAĞINA AŞIRI DÜŞKÜN BİR ASKERDİ.....

HATTA MÜSLÜMANLIĞI DEĞİL GÖK TENGRİ İNANCINI SAVUNACAK KADAR KÖKLERİNE HAKİMDİ....

ONA GÖRE MÜSLÜMANLIK TÜRK DEĞİL ARAP DİNİYDİ....

TÜRKLERİN İNANCI ŞAMANİZM OLMALIYDI....

HER ŞEYİN SAHİBİ GÖK TENGRİYDİ....

Çok defalar başarılı atışlar yapmasına ve görevinde gerçekten başarılı olmasına rağmen bir o kadarda alçak gönüllü bir askerdi....

Bir çok askerde olmayan bir meziyet taşıyordu üniformasının altında....

Görevinde daha da yükselmesi amacıyla Anıl için Türk Silahlı Kuvvetleri aslında envanterinde bile olmayan bir silahları sırf onun kullanımı için tahsis etmişti....

Bir BLASER R93.....

Bir keskin nişancı için bulunmaz bir nimetti bu silah....

Hafif olmasına rağmen namlusunun ucunda ölümün sesini taşıyan bir silahtı bu.....

Ikili sessiz bir şekilde avlarının izini sürüyorlardı...

Bu sessizliği bozan kişi Anıl oldu....

Gözlerini tüfeğin dürbününden ayırmadı....

Ya bir şey sorcam ama dedi Gölge 8'e.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin