YILDIZ 2-2

47 5 0
                                    

Havadayken uyarı sistemimize koordinatlar düşmeye başladı...

Ali ekrana bakarak " Gideceğimiz yer....şu bölgede Patron "

Gösterdiği bölge Temelli bölgesine yakın bir apartmanı işaret ediyordu....

Planın nedir Patron diye sordu ali...

" Emir ve Sait'i apartmanın tepesine indirelim....sen ne dersin " diye cevapladım....

Sakat iş patron dedi ali....bence apartmana hiç indirmeyelim.....muhtemelen orada bir çok toplayıcı olacak....binanın etrafını temizleyelim....sonrada içeri girmelerini sağlarız....

tamam senin dediğin gibi yapalım dedim....

Helikopteri iyice alçaltarak alçak uçuş seviyesine getirdim...

Hızlı bir şekilde ilerliyorduk....

Bizi bu hızımıza rağmen yan tarafımızda bie Little Bird helikopteri daha belirdi....

" Yıldız 4-1....Burası Yıldız 22....Binadan halen silah sesleri geldiği bilgisi ulaştı elimize.....Yıldız 4-1'in cüssesi büyük olduğu için kolay hedef olabilir....etraftaki toplayıcıları biz temizleriz....siz bize çevreden gelecek atışlara karşı koruma kalkanı görevini alın....anlaşıldı mı ?"

Ali önce bana baktı....ben onay verdikten sonra....

" Anlaşıldı 22.....koruma poziyonuna geçiyoruz..." Dedikten sonra biraz daha havalandık ve Little Birdlerin atış menzilinden çıktık...

Ali arkasına bakmadan iç hat telsizden " Emir.....sen sağdaki makinalıya geç....Sait...sende soldakini al...kimi görürseniz indirin..."

Sait anlaşıldı diyerek makinalı tüfeğin başına geçti...

Yıldız 22 nin yanımızdan geçmesinden hemen sonra 3 helikopterin daha onu izlediğini fark ettik....

" Yıldız 4-1...Burası Yıldız 2-2 atışa başlıyoruz....koruma görevini icra edin...tamam"

" Anlaşıldı 2-2....atışa başlıyoruz....tamam"

Yukardan Little Bird helikopterilerin namlularından çıkan izli mermilerin Toplayıcıların üzerine gidişlerini görebiliyorduk...

Birden arkamızda aynı sesleri duyar olduk...

Emir ve Sait atışa başlamışlardı....

Binanın çevresini delik deşik etmişlerdi...

kısa süre içinde binadan dumanlar çıkmaya başlamıştı... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin