Sonra aynı helikopter tekrar telsize girdi....
" ŞAHİN 4.....BURASI MELEK 62....KONVOY.....TOPLAYICILAR TARAFINDAN DURDURULDU.....BELKİYORLAR....BEKLİYORLAR....ARAÇLARA ATEŞ ETMEYE BAŞLADILAR....FAKAT HALEN ARAÇLARINDAN KİMSE İNM.....BİR DAKİKA....5 KİŞİ İNDİLER....BİRDE KÖPEK VAR YANLARINDA....5 KİŞİ VE BİR KÖPEK....YÜZLERİ SEÇİLMİYOR.....YALNIZCA 5 KİŞİ OLDUKLARINI VARSAYARSAK...BUNLAR ONLAR OLABİLİR...."
" VARSAYIMLARLA HAREKET EDEMEYİZ....DAHA TEMİZ GÖTÜNTÜ ELDE EDEMİYORMUSUNUZ "
" OLUMSUZ....EN FAZLA BU KADAR TEMİZ GÖRÜNTÜ ELDE EDEBİLİYORUZ.....GÖRÜNTÜ YAKLAŞTIKÇA NETLİK BOZULUYOR...."
Arif telsizi kapatarak " ALLAH KAHRETSİN " dedi....
Ali telsizden...." MELEK 62....YAKINLAŞTIRMA LENSİNİZ KAPASİTESİ NEDİR ?" diye sordu....
Arif Aliye ne yapıyorsun dercesine baktı....
" 8 X ÜZERİNDEN ÇALIŞIYOR."
"ANLAŞILDI"
Ali Arife bakarak...." Bu helikopterdeki yakınlaştırma 32X üzerinden çalışır....onun olduğu bölgeden adamların kolundaki saati bile görebilirsiniz....fakat çok büyük bir araç bu...ve çokta gürültülü......açığa çıkabiliriz...isterseniz deneyelim....ama dediğim gibi riskleri alıp almamak sizin elinizde"
Arif bir süre yer baktı....sonrasında...." Tamam...yapalım " dedi....
Ali tekrar telsizden " Melek 62....Sizin olduğunuz yere geliyoruz.....hedeflerin koordinatlarını paylaşırmısınız"
" Anlaşıldı...gönderiyorum"
Araç bilgileri gönderdikten sonra hızlı bir şekilde Super Kobranın yanına doğru ilerledik....
Buradan açıkça manzara görülebiliyordu.....
Ali bana bakarak " Patron....havada sabit dur....bende lensi Elektronik dürbünü devreye sokayım " dedi...
" Anlaşıldı "dedim....ve helikopteri olay bölgesine bakacak şekilde havada sabit tuttum....
Ali yan tarafındaki bilgisayardan bir şeyler ayarladıktan sonra " görüntüyü ekrana veriyorum " dedi....
Arif..." Bilgisayar ekranından göremem " dediği zaman Ali biraz güldü ve
" PARDON...EKRAN DEDİM....CAM DİYECEKTİM "dedi...
Son kez bir tuşa basarak görüntüyü olduğu gibi kokpit camına yansıttı....
Kokpit camı kocaman bir ekrana dönüşmüştü....
Arif'in gözleri kocaman oldu...." YOK ARTIK.....BU İMKANSIZ" dedi...
"La shai'a waqi'on motlaq bal kollon momken" dedi Ali sessiz bir şekilde....
Arif ona bakarak...." hiçbirşey imkansız değildir....herşey mümkündür " dedi.....büyülenmiş gibiydi....
Yanyana duran adamların suratlarına iyice yaklaştığımız zaman Arif kocaman bir ağız dolusu...
" HAS.KTİR....BUNLAR ONLAR....MELEK 53....MELEK 62....BUNLAR BEKLENNEN MİSAFİRLER....ÇABUK OLUN....ÇABUK OLUN...ÇABUK OLUN..."dedi.....
" ANLAŞILDI.....MELEK 53 VE 62 HAREKETE GEÇİYOR...." dediği anda hedefimizdeki adamların üzerine ateş edildiğini ve pusuya düştüklerini ekranımızdan izlemiştik.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....