SIRA SENDE....HERKESİ BURAYA TOPLA....

63 5 1
                                    

Personel mayını aldı ve yolun ortasına yerleştirdi.....hemen önüne gelecek şekilde el bombasını hafifçe koydu....

Bu gibi mayınlar diyerek konuşmaya başladı Gölge.....

" Bu gibi mayınlar iki çeşitte üretiliyor....birinin üzerinde bildiğimiz lazer optikler var ve hareketi algıladığı zaman direk olarak infilak ediyorlar....bir diğer üretimde kurma yoluyla infilak ettirilenler....bunlar onlardan....patlamadan hemen önce ön kapak kendini dışarı atar....el bombasını buraya yerleştirirsen....ön kapağın atmasıyla ileri doğru fırlar....kalabalık kişilere pusu kuracaksan....ilk patlamadan kaçanlar arkada el bombasının patlaması ile arada kalırlar....o sırada arada kalanları bertaraf edebilirsen.....şanslısın....tek başına 10 kişiyi safdışı bırakabilirsin....biz ikimiz olduğumuza göre...şansımız daha yüksek..."

Sait, Gölge tuzağı kurarken pür dikkat izlemişti onu...

Gölge son parçayıda yerine koyduğu zaman uzaktan son bir kez baktı ve.....

Hazır dedi.....ŞİMDİ SIRA SENDE.....HERKESİ BURAYA TOPLA....

O iş kolay dedi Sait....ve silahın kurma kolunu çekerek havaya 5 el ateş etti...

Gölge yolun bir tarafına....Sait diğer tarafına gizlendi....

Sesin geldiği yere doğru koşan neredeyse 30 kişi gördüler......

Askeri disiplinden uzak....Sırtlanlar gibi yaşayan....30 kişi....

Ama üzerindeki ekipmanlar özel bir operasyona hazırlanan gruplarda bile az rastlanan türdendi....

Grubun en önündeki kişi personel mayınına denk geldiği zaman büyük bir patlama oluştu....

Adamın bacağı kasığından koparak en az 4 metre yukarı fırladı....

Patlamayı gören diğerleri gerisin geri kaçmaya çalıştılar ama bu ileri doğru havalanan el bombası grubun tam ortasında infilak etti..

Ilk anda zaten 10 kişiyi bertaraf etmişlerdi...

Diğer patlama ile bu sefer grup ilk patlamanın olduğu yer ile el bombasını arasında kalmışlardı....

Gölge 8 ile Sait hedef gözetmeksizin diğerlerine ateş etmeye başladılar....

Silahları susturuculu olduğu için ateş anında fazla ses çıkmıyor sadece ortada kalanları öldürmeye çalışıyorlardı....

Kısa bir süre sonra ortada hareket eden kimse kalmamıştı.... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin