Tamam dedi Kutay...." Hadi hazırlanmaya başlayalım"
Önce yukarı odaya çıkıp ağır silahları kontrol ettik....
Burak " Bu ne La" dedi...." O kadar silahı nerden buldunuz...."
Gölge....." Toplayıcılar...."dedi....Adamlardaki silahların geri kalanını görsen cidden söylüyorum ağzın açık kalır....biz sadece kendi kullanabileceğimiz silahları alıp getirdik....geçenkinde hangi silah vardı Sait....Hani el Bombasının pimini çekip atmayı unutanda
Sait silahın başından kafasını kaldırıp " Steyr Aug" dedi....adamdaki silahı alıp getirmedik tabi...Mühimmat sıkıntısı olabilir diye almadım ama adamın elindeki silah Steyr Aug 'du.....
Has.ktir dedi Burak....Ciddimi lan....
Valla dedi Sait...bi dahakine kendi gözlerine görürsün zaten.....birisinde olan diğerinde de olur....
Buluruz inşallah dedi Burak....O silah çok iyi bir silahta bakımı zor işte....Bu or.spu çocuklarını eline nerden geçti acaba.....
Sting Füzesini nerden bulmuşlardı dedim.....
Herkes bana baktı....
Hadi dedi Kutay...Acele etmemiz lazım....arabayı hazırlamamız lazım daha....
Nası yani dedi Sait.....
Öyle Dımdızlak giderseniz kafanıza mermiyi yersiniz la dedi Burak....Kamyoneti hazırlamamız lazım....
Nası dedim.....
Silahları araca yerleştirmemiz lazım dedi Burak....sona bana baktı....şu silahı alda gel hadi dedi....
Gösterdiği Silah hafif makinalı M248 'di...aldığım gibi peşinden gittim...
Kamyonetin etrafında çok fazla yürüyen vardı.....
Napıcaz dedim...sonrasında silahı hazırlamaya başladım....
Dur LA dedi Burak...Malmısın .Mına koyiim....çantasından orta boy bir levye çıkardı....
Bu oyunu dedi Kutayla bulduk...adını henüz koymadık ama rekor şimdilik onda....şimdi o olmadan bunu yaparsam anama bacıma küfreder....bu yüzden ona söyleme...
Neyi demeye kalmadan elindeki levye ile yürüyenlerin arasına daldı...
Levye ile yürüyenlerin kafalarına vurarak beyinlerini patlamaya başladı....
5 dakika içinde orada bulunan bütün yürüyenlerin beyinlerini asfalta boşaltmıştı....
tamam dedi sonrasında levyesindeki kanı çimlere sürerken....silahı getir bakalım....
Yavaş hareketlerle adamdan korkarak yanına geldim....
Korkma la dedi Burak....yani henüz yürüyen olmadığın sürece sana bunu yapmam.....gülerek söylemişti bunu....
Silahı alıp kamyonetin kasasına özenle yerleştirdi....
Bak dedi....silahı buraya sabitliyorsun....mermileride şu yanlara hemen ulaşabileeceğin bir yere koy....mal gibi kalmayın sonra....
Işi bittiği zaman Sait'in bize doğru geldiğini gördük....
Elindeki silah kasasını kamyonete yerleştirdi....
Bütün silahların kamyonete yerleştirilmesi yaklaşık 45 dakikamızı almıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....