DOSYA...

36 4 0
                                    

Behzat abi dedi Anıl....nerden bildin buraya geleceğimi....

" BEN YILLARCA CİNAYET ÇÖZDÜM OĞLUM " dedi Behzat...." KATİL OLACAK KİŞİNİN GÖZLERİNDEN ANLARIM LA.....BIRAK SİLAHINI....YAZIK ETME KENDİNE....ZATEN ONUN GİDECEK BİR YERİ YOK....AMA SENDE ELİNİ KANA BULARSAN ONDAN FARKIN KALMAZ...HEM ASKERSİN LA...ASKER...BU İŞİN ARKASINDA BU ADAMDAN DAHA DERİN ŞEYLER VAR....ONLARI BULABİLİRSİN...AMA O TETİĞİ ÇEKERSEN...BU İŞ BURADA BİTER...ONDAN FARKIN KALMAZ....HAPSE GİRİP ÇIKTIKTAN SONRA...OLAYIN ÜSTÜ ÖRTÜLMÜŞ OLUR..."

Anıl önce arkadaşına sonra Behzat'a baktı....

Behzat adamın yanına gidip ona kelepçe takacakken adam birden ayağa kalktı....

Size vermem gereken bir şey var dedi....

Ben görevi bana verenlerin eline vermediğim bir şey var diyerek televizyonun üzerindeki tablonun arkasını çevirdi....

Oradan bir dosya aldı...Anıla bakarak...

" BİR GÜN SONRA GİTTİĞİMDE BABANIN DOSYALARI NEREYE KOYDUĞUNU HATIRLADIM VE ONLARI ALDIM...BUNLAR ORJİNAL PARÇALAR....ONLARA VERMEDİM...SORDUKLARINDA ŞÖMİNEDE YAKTIKLARINI SÖYLEMİŞTİM....NE BİLGİLER İÇERDİĞİNİ BİLMİYORUM...BİLEN BİRİ VARDIR MUTLAKA..."

Diyerek dosyayı Behzata verdi...

Behzat dosyayı aldı....

Sonra kelepçeleri taktı....

Önden Anıl...arkasından adam olacak şekilde apartmandan çıktılar...

Herkes aşağıdaydı....

Emir...

Tahsin Müdür...

Harun...

Akbaba...

Hayalet....

Cevdet...

Eda..

Ve çokça.....hatta çok fazla...haddinden fazla Polis...ve askeri personel.....

Bu yüzden Emir Anıl'a hiç dikkat etmeden direk Behzat'ın yanına gitti....

AFERİN LA dedi Behzat....Cinayette senin gibi adamların olduğunu bilmek güzel....

Teşekkür ederim amirim dedi Emir...

Sonra ekledi..."Elinizdeki Dosya nedir Amirim....? "

Behzat elindekine baktı sonrada Emir'e bakıp...." bunun bende olduğunu unuttun tamammı la ? " dedi...

Emredersiniz Amirim dedi Emir....

Tam adamın yanına gidecekken...nerden ateş edildiğini bilmedikleri bir yerden 2 El ateş sesi geldi....

Bütün herkes yere eğildi...

Katil dışında....

O iki mermi....direk olarak adamın göğsünü parçaladı....

Kemik parçaları etrafa dağıldı....

Adam olduğu yerde yığıldı....

Biri yada birileri adamın fişini konuşmasın diye çekmişti anlaşılan... 

ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin