Ali....
Hadi motorlarını çalıştır şu kızında biraz gezelim....
Anlaşıldı Patron....
Bu arada Ali bana patron diyor.....Alışmaya çalışıyorum....
" Evet çok değerli Yıldız 4-1 yolcuları.....aldığımız haberlere göre şehir merkezindeki meydanda çok fazla ve yüksek yoğunlukta yürüyen nüfusu tespit edildi....görevimiz meydanı olabildiğince temizlemeye çalışmak...Gölge 8....Sait her zamanki gibi Makinalı tüfeklere geçecekler...Emir Kağan hedef tespiti yapacak.....Anıl senide istediğin bir binanın tepesine yerleştireceğiz....Anlaşıldımı ?"
Herkes anlaşıldı dedikten sonra havalanmaya başladık....
Polatlıdaki şehir meydanı bugünlere çok fazla yürüyen tarafından sürekli işgale uğruyor....
ve genelde bölgeyi temizleme görevi Yıldız 4-1 'e veriliyor....
o esnada araç içi telsizlerden şu konuşma geçti...
- Gölge 8.....
- Efendim Sait....
- Varmısın bir düelloya ?
- Varım tabiki....Sorman hata...
- bi sayı alıyım ?
- sanırım bugün 80...
-Anlaşıldı....geri kalanlar şahitsiniz dimi....80 dedi....geçenki gibi kaybederse tüm ekibe gene mangal yapacaksın....
-Tamam....anlaşıldı
bu ikisi gerçekten çok iyi bir takım oldular....onlar arkamızı korurken aklım çok rahat oluyor...başka işlerle ilgilenebiliyoruz.....
Helikopter havalandıktan kısa bir süre sonra meydanın üzerinde kendini gösterdi....
Biraz alçaldık ve durum kontrolü yapmak istedik...
Aracın pervanelerinin oluşturduğu rüzgar yürüyenlerin rahatsız olmasına sebep oldu...bazıları yere düştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKARA GÜN IŞIĞI BAŞLANGIÇ YILDIZ 4-1
ParanormalSİZ HİÇ ÖLÜ GÖRDÜNÜZ MÜ ? BEN BİR KERE GÖRDÜM.....