"MATIAS!!! ÅPNE DEN FORBANNA BILDØREN!!!!!!" Ropt jeg og sparket irritert i dekket på bilen som en liten unge som ikke får viljen sin..
"HEY! Ikke la menstrasjon humøret ditt gå utover bilen! Hun har ikke gjort noe!"
Brølte han tilbake ifra vinduet til bilen han gjemte seg bak som den feigingen han er."Hun? Er bilen din en jente? Var det så vanskelig å finn deg et ekte kvinnfolk?" Svart jeg tergende med en babystemme og armene stolt i kryss over brystet. Som svar stirret han stygt og lukket vinduet igjen. Han ga meg et cocky vinner smil og lent seg tilbake med armene bak hodet. Idiot
Jeg sto sånn seriøst i garasjen og wrestlet med en dum bildør. TAKKET VÆRE DEN TEITE BROREN MIN SOM NEKTER Å ÅPNE DEN!!
John Cena ville ha vært skuffet over meg nå.
"GÅ TIL SKOLEN SELV! JEG ER IKKE EN TAXI FOR DEN LATE BAKKDELEN DIN" brølte han høyt for at jeg skulle hør det selv når alle mulige åpninger for å kom seg inn i bilen var lukket. Jeg tok til meg dramatisk hånden over hjertet og ga han et litt overdramatisert blikk.
"Jeg er ikke lat! Jeg er på sparemodus. NÅ LÅS OPP DØREN!!" Jeg trampet irritert i bakken som jeg alltid gjorde da jeg var sur i den yngre alder. Han rekket langfingeren til meg som svar.
Ah hell naw.
"JEG SVERGE TIL PETER NORTHUG AT HVIS DU IKKE ÅPNER DØREN OG AT JEG BLIR SEIN PÅ FØRSTE SKOLE DAG!!!! NEI VETTU HVA! M-.. " Jeg smilte ondt til han og pustet tungt inn for å vær klar til hva som skulle bli ropt ut av kjeften min.
Han mimet: don't-you-dare med munnen.
Jeg bruker egentlig ikke å bruk dette kortet, men..."MAMMA!! MATIAS VIL IKKE ÅPNE BILDØREN!!!!!!!" Ropt jeg inn i huset. Matias stirret olmt på meg. Jeg retunerte blikket men med et lurt smil smurt på trynet mitt.
"Matias!! Åpne døren for søsteren din!" Ropte mamma tilbake ifra huset.
Jeg smilte vinnende mot Matias da han himlet øyene irritert. Yeh, fortsatt å himle med øyene.. kanskje du finner en hjerne baki der.
Han motvillig strekte seg mot døren min for å åpne den, ekstra sakte for å irriter meg, men jeg hadde allerede vunnet denne gangen så jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.Jeg passet på å dra med meg ekstra mye støv og dritt inn i bilen og satt meg smilende godt til rette.
Han kjørte ut garasjen.
"Mamma kortet? Really? Hva er du? 6?"
Spurt han med øyene fokusert på veien."Jeg brukte det og er stolt over det! Hvis du hadde åpnet døren fra starten av så ville det ikke vært nødvendig å bruk det kortet" fnyste jeg tilbake og flyttet blikket ut vinduet. For hvert meter vi kjørt, jo mer knøtt magen seg. Jeg hater tanken på en ny skole. Særlig grunnen til hvorfor vi måtte flytte..
Matias må nok ha sett hvor bekymret og redd jeg var. Han tok tak i hånda min og klemt den godt.
"Ikke tenk på den gamle skolen og de andre. Vi er her nå med nye ark og nye muligheter! Det skal gå fint, jeg lover"
Jeg smilte svakt til svar.Han har rett, På den gamle skolen var jeg kjent som: Alexandra, den tykke jenta med mange psykiske lidelser, venneløs, "teacher pet" og hun som bare gjorde dritt.
Men nå er det en ny skole i en ny by, langt bort ifra mobberne og de dårlige minnene.Den store, lysebrune skolen dukket etterhvert opp jo nærmere vi kjørt.
Jeg pustet dypt ut da Matias parkerte bilen på parkerings plassen.
Skolegården var fult av elever som var på vei inn på skolen eller sto utenfor og tok en røyk.
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...