~Kapitel 28: Tired of Bullshit

986 49 5
                                    

Helgen forsvant for fort og det som alltid kommer etter helg, kom som en sko i trynet. Mandag.

«woah, du ser død ut»
Jeg slang skapet mitt igjen og stirret stygt på Ethan.

«Den har jeg iallefall ikke hørt før» jeg ga han et irritert smil før jeg gikk videre. Orker ikke mer folk nå.

«Hva har gjort deg så groggy da?»
Han småjogget til meg. Jeg sukket irritert

«i'm Tired of Bullshit» sukket jeg oppgitt. Han ser ut til å ta poenget og nikket til svar. resten av den korte turen til Engelsk klasserommet var kleint og stille.

Amalie og Mike drev å bablet i vei og lo der de satt bakerst. Vi gikk mot dem.

«Wow! Alex, du ser helt..»
Jeg avbrøt Amalie.

«Død ut? Ja ha ha, har allerede hørt den»
Himla jeg med øyene og slang meg på stolen ovenfor.

«Hvorfor så g..»
Jeg avbrøt nokså igjen med et høyt sukk.

«Hvorfor så groggy? Neeei vetskje helt? Skal man være glad 24/7 og hoppe og smile når bullshit bestemmer seg for å leke bokser med deg?» jeg kastet armene ut oppgitt og stønnet surt.
Ærlig talt kan ikke dem finn på noe nytt?? For eksempel å spør om det går bra??

Mike tok hendene opp i overgivelse og Amalie kremtet kleint. Etter en stund, kom læreren stressende inn.

«sorry om æ er sein, men NOEN» han skulte bort på der Keith og dem dessverre satt før han fortsatte.
«NOEN har herpet laptopen til rektoren og 2 andre lærere, inkludert min..»
Han snudde på hælen og begynt å skriv på blackboarden med store skrift: THE COLD WAR.

«Jeg må tilbake til kontoret så dere får fortsette med oppgavene» sluttet han og skyndte seg ut igjen. Jeg sukket irritert og flyttet blikket på Keith, han var på vei til å reis seg opp, men ikke faen.
Jeg sto fort opp og snudde stolen fort rundt bak meg så jeg satt med Amalie, Mike og Ethan. De ga meg et rart blikk.

«jeg vil helst ikke vær rundt Keith mere. Orker ikke mer idioter» mumlet jeg enkelt. De nikket forståelig og begynt å snakke om jobben sin, Ethan snudd seg til meg og hvisket.

«Når du sa at du var lei av Bullshit, mente du Keith som bullshiten» spurt han. Ding ding ding!! Et poeng til Ethan!

«Yup» svart jeg han enkelt og snudd meg delvis og såg på Keith, øyene hans møtte mine. jeg fortsatte til Ethan.

«i'm tired of Keith»


======

Det ble et veldig lite kapitel, men skrev noe bare for å hold boka litt aktiv. Kunne ikke skriv mye mere nå uten å spoile neste kapitel.. heh...

🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now