Etter det hele spion oppdraget, så var det bare en halvtime igjen av skoledagen. Vi så ikke helt vitsen med å dra tilbake til timen for å høre på læreren klage over den dårlige jobben vi gjorde i løpet av timen.
Så vi endte med å kjør til den nærmeste butikken og kjøpte oss iskrem for å feir den suksessfulle oppdraget. Jeg burde ha vist bedre at dette ble ikke akkurat en rolig og koslig feiring...Kort fortalt: Harry drev å yppet med Jason, Jason klikka og kastet litt iskrem mot Harry, Harry dukket, isen traff Keith... Og tror nok det forklarer seg selv om hva som skjedde etterpå.
Mens guttene drev å rullet rundt på gresset og smurt iskremen sin i trynet til hverandre.. (Det var smertefullt å se den gode isen bli bortkasta på de idiotene på den måten... We will never forget their Bravery) .. Satt jeg og spiste isen min i fred og prøvde å finn ut en bra nok plan til hvordan jeg skal bruk bildet og informasjonen mot Keith og dem uten å bli fersket og drept.
Da de alle var endelig ferdig, så de ikke ut!
De så ut som en smeltet snømann hadde banket dem. En smeltet snømann laget av Jordbær is med strøssel på...Vi dro hjemover ikke så lenge etterpå.
Jeg sa ikke så veldig mye mens vi gikk bortover. Keith stoppet helt plutselig og bannet lavt. Jeg ga han et spørrende blikk.
«Motorsykkelen er igjen på skolen...»«Så? Du kan jo bare hent den imorra igjen?»
Han ga meg et irritert blikk. Jason facepalma.«Er du virkelig så hjernedød? Jeg trenger den for å komme meg hjem. Idiot»
Han snudde på hælen og gikk tilbake mot skolen. Han sa ikke engang hade til oss! Rude.«Er han alltid så hyggelig eller er dette en spesiell dag?» Jeg flyttet blikket bort på Jason og Harry som så hjerteknust ut.
Harry tok seg til hjertet
«Han sa ikke engang hade-..»«Rude...»
Fullførte Jason og tørket vekk enn fantasi tåre bort ifra øyekroken. Fyfarao så overdramatiske de er da. Glad jeg ikke er sånn. Pft.
Jeg slang håret over skulderen og snudde meg på samme måte som Keith gjorde og begynte å gå videre. Harry og Jason sto der stiv som en stokk og stirret ut til horisonten der Keith hadde gått. Klarer de seg ikke et minutt alene uten han eller?? Gee..—
Etter et godt minutt fikling med nøklene, åpnet døren seg.
«HONEY. I'm homeeeee!»
Silence..
Antar at Mamma er ute med noen ærender.
Du vet hva det betyr?....
TVEN ER MIN!!Jeg slang av meg skoene og sekken i gangen før jeg stupte elegant i sofaen. Fyfarao, hvor mye jeg hadde savnet den under den lange skoledagen her.
Jeg satt meg godt til rette og fant fram Netflixen. Valget var enkelt. Det ble selvfølgelig Teen wolf. Man får aldri nok av the Sassy Queen, Stiles. Å fy hvor mye jeg digger den fyren der.
(I totally ship him and Derek)Etter en god stund av teen wolf, hørte jeg gryntingen til Matias i gangen.
«IKKE MIST DEN POSEN DER! DU ØDELEGGER MUFFINSENE!!» Ropte Mamma ut i gangen i etterfølge med mer grynting til Matias. Nei gud, dette her høres ut som noe jeg må se. Jeg satte serien på pause og spratt ut av sofaen.
Matias kom slengende inn med tre poser full av mat. Det ser ut som om han sliter litt og trenger hjelp...
...
Jeg tok fram mobilen og begynte å film.Mamma kom stolt inn og la den lille vesken sin på kjøkkenbenken. Etter en del forsøk, klarte Matias å sette posene på bordet uten å mist enn eneste vare. Aww.. kjedelig da
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...