~Kapitel 42/43: The new Gang

1.1K 51 7
                                    

Jeg var helt stiv av frykt etter å hør den såkalte master planen til Keith. Han satt der avslappet på stolen foran meg med et stolt smil.

«Vent, så dere vil nå kidnappe Malin for å presse faren til å gi dere penger???» Jeg hvisket kanskje lavt,  men man kunne høre irritasjonen i stemmen min

Jeg antar at dere er like forvirret som jeg var i starten.

La meg forklare hva avtalen her går utpå...

Husker dere hele det oppstyret med en slags bag som faren til Malin, aka the father of the satan child, tok ifra Keith??
Vell, Jason klarte å få Malin til å ta han med henne hjem og han fikk et ligg ut av henne.
Da Malin hadde sovnet, snek han seg ned og fant baggen, samtidig som at han fant et hemmelig rom som var fult av våpen, penger og dop. 
Faren er tydeligvis lederen av en slags stor gjeng. Ifølge Jason, så rakk han ikke å finne ut mye mer angående den gjengen eller hva de gjør.
Men det ga Keith en idé der han nå vil start sin egen gjeng for å slå ned faren til Malin!
Skjønner ikke helt menningen med det....
Antar at det er en sånn gutte ting der de vil vis hvem som er best osv...

Anywaysss....

Som sagt, Keith vil nå start sin egen lille gjeng for å få faren til å angre. Harry sier det er enkelt for han å skaffe seg våpen og Jason sier at han fort kan finne en såkalt base der de skal holde seg til. Keith skal få sine såkalte «venner» til å bli med i gjengen... Nevnte jeg at de alle er kriminelle??
Men det verste, er at de vil ha MEG som en spion!
Altså, Meg, i en gjeng, SOM SPION?!
Jeg klarer ikke engang å følge med på en pizza i ovnen, så vil de ha meg til å følge med på folk?
Jeg fikk akutt latterkrampe da Keith nevnt det og han endte med å nesten kvel meg igjen...
Han ene fotball duden sprang for å hente læreren som satt og så på Games of Thrones på rommet vedsiden av.
Keith ble sendt til rektoren for forsøket av å kvele meg, igjen.
Han har ennå ikke kommet tilbake. Phew..

Uansett, jeg vet ikke hva som er verst..
Jeg vil ikke være med i en slags kriminell gjeng som er i krig med en annen gjeng der lederen er faren til den kjerringen som ødela for meg!
Det rareste er at det er det bildet som er enda er verst.
Hvis det blir lagt ut, ser ikke folk bare deler av meg jeg håpet ingen ville se, men de vil også se alle de hvite og rosa arrene på oversiden og undersiden til armene mine.
Når jeg først tenker meg om, så er det rart at Keith ikke har spurt meg om dem..
Kanskje han ikke har lagt merke til dem..

Men tilbake til forklaringen til denne planen.
Overrasket at jeg faktisk husker det hele..

Keith sitt første mål er å kidnappe Malin.
Det er det jeg skal hjelpe til med via «spion jobben min»
Sliter ennå å holde latteren av å si det.
Denne gangen er jeg nødt til å bli venn med henne for å følge med på henne.
Svake punkter og sterke punkter.

Når Malin er kidnappet, skal Keith blackmaile faren hennes, han heter Jim forresten. 
og få han til å møt Keith, alene. Men! Keith skal ikke dra alene. Vi skal gjemme oss i skogen bak han mens de lager en avtale om at Jim gir han penger og tar ned gjengen sin hvis han vil ha tilbake datteren sin..
Det hele her høres ut som noe ifra en krim film..

Resten husker jeg ikke..
Keith sine siste ord før han forsvant ut døren var at jeg ikke kunne si det til noen og måtte gi svaret mitt under 24 timer.
Det tror jeg han sa for å terge..
Han burde vite at jeg avskyr det bildet så mye at det ikke gir meg noe særlig valg enn å si ja til gjengen.

Jeg så opp av boken og på klokken. Det var under tjue minutter til at vi kunne få dra hjem og jeg hadde ikke engang lest en side av boken!
Keith klarer alltid å finn enn eller en annen måte for å ødelegge for meg.
Alt dette bare for at jeg var på feil plass til feil tid.

Det er faktisk skummelt å tenke på at under den lille tiden jeg har gått på skolen her, har jeg allerede opplevd mye mer drama enn hele gossip girl serien til sammen.

Dette er hvorfor de «usynlige» ikke passer bra til de «bad ones»

Når klokken ringer oss fri, har jeg en større og mer skumlere skjebne å møte...

Nemlig mamma...


🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now