«Ikke for 100millioner og livstid forsyning av gratis is at jeg tar på meg det der..»
Jeg pekte motvillig på outfiten som sto foran meg og guttene.
Den besto av en hvit, trang, kort singlet. Highwaist, tettsittende, lyse Jeans med hull på, noen hvite sneakers og gucci belte.
For det første, så var det en hvit SINGLET uten noen armer.
For det andre, de var tettsittende! Noe som kommer til å vise ekstra mye av kroppen min enn jeg allerede vil!Ærlig talt.. er Keith så innstilt på å rive ned de bitene av meg som allerede er ødelagt og akkurat fikset?!
Det var fredags ettermiddag.
Dagen da heksebrenning var ennå i live for flere, flere år siden.
Skulle ønske de ennå fantes i dag siden Malin er her..Guttene drog meg rettere sagt rett ned til byen etter skolen. Det eneste jeg fikk vite på vei ned var at jeg skulle få en makeover.
Resten av den lange turen ned, daua æ nesten av latter og trodd ikke på dem.
Før nå. For nå står jeg serr foran det såkalte makeoveren.«Slutt å sutre og bare skift allerede! Vi har ikke hele dagen» utbrøt Jason på mangel av tålmodighet. Han lå rett ut på venterom's sofaen og såg ut som han akkurat hadde fått vite at barndoms-dyret hans ikke stakk til Hawaii da han var på sommerleir, men til dyre- himmelen.
Jeg skulle til å protestere som vanlig, men harry kom i forkjøpet og dyttet meg inn i skifte-rommene.
«Du har 5 minutt på å skift, ellers så kommer vi inn» Keith humret.
5 minutt?! DET TAR NESTEN 5 MINUTT Å FÅ AV KLÆRNE JEG ALLEREDE HAR PÅ!!Jeg prøvd å rive av meg klærne så fort som mulig og kræsjet litt her og der i veggene under forsøket.
Jeg var andpusten da de teite klærne var av. Nå gjensto det bare de nye klærne.
Allerede så stresset som jeg var, røsket jeg på klærne. Gryntet litt her og der da enten hodet kræsjet i veggen eller ankelen som kræsjet i den lille stolen som var her.Da jeg til slutt var ferdig, tok jeg et titt i speilet.
Og jeg..... absolutt hatet denne looken.
Den var langt ifra meg!
Og det verste var at jeg kunne ikke strekke meg uten at hele magen vistes!
Og ikke å glemme de arrene...«Prøver du å ødelegge butikken?? Er du ferdig snart?» stønnet Keith utålmodig utenfor.
«Ehh ja!.. men.. Jeg trenger enn jakke!»
«En jakke?? Du vet at du er i LA ja?? Du treng da faen meg ikke en jakke»
Han hadd egentlig et lite poeng. Men det er bedre det enn å vise arrene.«Enten så er det jakke, eller ingenting!»
Det ble stille. For stille.«J-JEG MENT IKKE DEN MÅTEN AV INGENTING! JEG MENER DE GAMLE KLÆRNE MINE!!» skyndte jeg meg å si.
Keith sukket høyt. Noen minutt senere, kastet han en lyse grønn jeans jakke over gardinen på skifte rommet. Jeg tok den raskt på.Ikke værst.. ser ennå ikke bra ut, men litt bedre iallefall.
«Ferdig nå??» stønnet alle tre. Jeg himlet lett med øyene før jeg gikk ut. Alle tre reiste hodet sitt opp mot meg.
Dette var ikke ukomfortabelt i det hele tatt...(merk sarkasmen)
«Ikke verst» mumlet Keith for seg selv. Trokke det var meningen å hør det.
«Dette ser ikke ut som meg i det hele tatt! Det er kleint..» jeg krysset jakka over brystet for å gjem meg så godt som mulig.
«Det er nettopp det som er poenget, smart one. Du sa at Malin hatet deg, så da forandrer vi det»
Han sa det som om det var det enkleste å gjør på jorden.«Kan ikke vi bare få dette fort overstått???»
Jeg trampet utålmodig og ukomfortabelt i gulvet flere ganger.«ikke ennå, du trenger sminke. Heldigvis så kjenner jeg folk.» et lurt smil bredt seg på munnen hans.
Jeg stirret skremt på dem alle.«Hell no!!! Ikke faen!! Dere for meg ALDRI til å bruk sm-«
-
«Jeg hater deg. Jeg hater deg så kraftig! Håper du kveles på en kaktus og dør. Jeg ser ut som en klovn!!»
Harry, Jason og Keith sto, nei, rettere sagt, lå på bakken i full latterkrampe.
Jeg stirret ondt på dem via speilet og prøvd mitt beste å unngå å se på meg selv.
Jeg ligner ikke på meg selv engang!!! Jeg ser ut som en blogger ifra LA!!«Vi begynner å få dårlig tid, la oss gå, sirkus prinsessa» Keith hostet en ny latterkrampe og jeg ba sånn serr at han hostet ut stemmebåndet så det blir litt stillere her.
«Ikke vær så sur da! Eller vent, det er så vannskelig å se om du er sur eller glad når du har en kilo sminke smurt inn i trynet!» Harry lo stolt over roasten sin og ga Jason en High Five.
«Får ikke jeg gi deg en high five da?» smilt jeg sukkersøt. Jason og Harry såg på hverandre før de tok opp hver sin hånd i lufta for meg å slå.
Men jeg sikta på noe annet enn hendene..Jeg high fiva begge hardt i trynet og gikk videre stolt. De bannet og stønnet bak meg
Jeg sa ikke at jeg skulle high five hendene derest.-
«Keith sa han såg Malin gå over veien mot hit» Jason la ned telefonen sin i lommen og såg på oss begge. Jeg drev å sutta på kaffekoppen, stresset.
«Slapp av, Du må ikke anstreng deg for mye. Da kan hun inne at det er noe som ikke stemmer»
Harry må nok ha merket at jeg var urolig.«Hvordan kan jeg være rolig når atombomben er på vei inn?!»
Snakker om solen.
Akkurat når den setningen slapp munnen min,
Kom Malin inn i kafeen.
Hun hadd ikke forandret seg så mye siden sist jeg såg henne.faen faen faen!
Jeg snudde ryggen til henne og prøvd å gjem meg så godt som mulig.
«Hva faen er det du gjør! Gå bort til henne!»
Hveste Jason stille mot meg. Jeg ristet på hodet til svar.«For seint, hun ser bort på oss»
Harry nikket bortover. Automatisk snudd jeg hodet bort der han nikket og fikk straight up øyekontakt med henne. Shit«Alexandra?! Er det deg??»
Stemmen hennes peip i øret. Hun kom ivrig bort til meg og drog meg opp av stolen i en klem.
Jeg såg skremt på Harry og Jason«Herregud så lenge siden!! Du ser så bra ut! Hvordan går det med deg» hun smilte ifra øre til øre og virket veldig energisk og glad for å møt meg.
Jeg nølte.
Hva faen skal jeg svar?..
«Ehh.. jeg må på do»
🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...