~Kapitel 39: det ekstra hode

2.2K 46 10
                                    

Jeg hater Matias.
Jeg hater han sååååå mye!
Hvorfor lurer du?....

«Hva faen har skjedd med pannen din? Vokser du et nytt hode??» Amalie og Mike stirret intenst på det lille smurfe hodet på pannen.

Derfor hater jeg Matias..

«Hva? Aldri sett en jente som gror et smurfe hode ut av sitt hode?» Jeg ga dem et sarkastisk smil. Vent.. Æsj det hørtes bare ekkelt ut.
At noen vokser en smurf ut ifra hodet høres ut som noe ifra en romvesen film.

Mike strakte hånden sin sakte mot pannen min som om han hadde den samme tanken. Jeg reiste et øyenbryn mot den og slappet den vekk. Han tok seg dramatisk på hånden

«No touch» Jeg klappet forsiktig på smurfe hodet. Det gjorde ennå vondt..
Jeg sukket og slang ned ved pulten. Dæven tiden går fort... Rart å tenke på at jeg gjorde det samme for 24 timer siden, og på de 24 timene har jeg drept en pizza, kranglet med Ethan, prøvd å drepe broren min men endte med å drep meg selv. Og nå sitt jeg her og føles ut som jeg satt meg ned ved pulten igjen for en time siden og ikke 24 om det gir mening...

«Så.. Hva skjedde med pannen din for at du fikk deg to hoder?» Sukket Amalie. Mike begynte å humre lavt. Amalie så forvirret på han før kinnene hennes fikk en mer rødlig farge.

«Oh my god du er så dirty minded! JEG mente ikke det andre hodet som du tydeligvis mangler. Jeg mente det smurfe hodet!» Skyndte hun seg å si og gjemte ansiktet i hendene. Hun såg ut som en brannslukker. Mike knakk ut i latterkrampe.
Jeg satt der bare som et spørsmålstegn.

Hva mente dem med to hoder?? Alle har jo bare et hode så skjønner ikke hva som var så morsomt med det.

«Uansett...Hvordan skjedd det? Skadet Keith deg igjen? Eller skadet du deg selv med å prøv å skad han?» Amalie så opp ifra hendene sine men dekket hånden sin over den ene siden av ansiktet slik at Mike ikke fikk se henne. Nå skjønner jeg hvorfor, hun rødmet.

Tilbake til det ikke så hyggelige spørsmålet til Amalie..

Vent how dare she?! Har hun glemt at jeg skadet Keith med foten min? Jeg sparker faktisk hardt!

Jeg nølte og såg opp i taket.
«ehh.....»

==============
Throwback ifra gårsdagen.

«Jeg skal kverke deg!» Jeg sto sånn seriøst over Matias og banket han med en pute. Han lå der og hold seg til sin....mini Matias... og stønnet av smerter.

«Hva faen, Alexa!! Fuck off!» Han prøvde å sette seg opp men jeg slo han hardt ned igjen med puten. Jeg elsker denne puten. Den får meg til å føle meg sterk..

I'M THE STRONGEST LITTLE POTATO!

«Aldri! Hvordan føles det å smake underlaget?» Jeg lo ondskapsfullt og fortsatte med å deise på av slag.

«Du kommer bare til å skad degselv!!!» Han tok et stramt grep rundt hånden min og hindret den til å slå. Jeg slappet armen hans hardt. Han fjernet den raskt og klynket mens han strøk det røde trykket, formet av hånden min.

«Donut touch me!» Glefset jeg og slo han med puten igjen. Hørt han etter? Nope.
Han ga meg et irritert blikk før han tok tak i begge hendene mine. Jeg gapet dramatisk og stirret irritert på han.

«You touched me! You pervert.»
Jeg satt meg opp på knær og begynt å prøv å kom meg ut av grepet hans.

«Du er en så dramaqueen, Alexa.. chill!! Jeg slipper ikke før du slapper av! Du kommer bare til å skadde deg!» Han satt seg opp i sittestilling. Jeg ga ikke opp, jeg skulle vinn over han!
Jeg knurret mot han.

«Slipp. Meg» Jeg glefset mot han igjennom sammenbitte tenner og dro meg bakover i håp om at han mistet grepet på meg. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater muskler?

Han ga meg et lurt smil.
«Ok» Selvfølgelig måtte han hør på det jeg sa først når jeg ikke vil at han skal hør etter og slapp taket på meg da jeg dro meg selv så hardt bakover som jeg kunne. Det endte med at jeg falt bakover og ut av sofaen.
Alt gikk i slow motion.

Hodet føyk mot stuebordet som bestemte seg for å kysse meg på pannen.
Et høyt smell fylte rommet.

Rommet gikk i snurr.

«Shit! Alexandra!!» Ropte trump og stilt seg over meg. Enhjørninger og glitter danset rundt han.
Hva gjør trump her?.. Hvor er Matias?...

Plutselig ble alt svart.

=========
Throwback the end

«Ehhh.......»
Amalie og Mike stirret spent på meg.

«Jeg trynet ned trappa» Jeg løftet skuldrene lett. Ansiktet til Amalie og Mike sank i skuffelse. Håper ikke de hadde håpet på en badass historie.. Heh.

Ugh shush på dere.  Vil ikke akkurat si at Trump og Matias hjalp denne smurfen til å poppe opp bare på grunn av at jeg fikk et litt barnslig raserianfall...

Skoleklokken ringte og en elv av elever fløt inn i klasserommet. Læreren kom brytende igjennom den elven og snublet bortover kateteret.
Øyene mine lette etter en vis person i mengden.
Men han kom aldri.

Skulker Ethan?

🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now