Jeg hadde virkelig ikke tid til dette her og jeg har alt for mye på spill og har ikke råa for å bli tatt for mere skulking! Jeg lar Keith virkelig ha for mye makt over meg. Greit nok at jeg li- ehhh
DISLIKER han høyt!
Så det er bare idiotisk gjort av meg å la han kontroler meg på denne måten og behandle meg som en filledukke!
Selv at den største grunnen til at jeg gir opp så ofte er fordi jeg er for lat, og fordi han har noe jeg ikke har... Muskler og styrke.Men nå, så var viljestyrken min og staheten min sterkere enn de skumle musklene hans. Jeg gjorde det jeg måtte gjøre..
Jeg beit han hardt i nakken. Making my Salvatore vampires proud. Han hylte til og slapp meg ned i bakken med et smell.Hah sjokk. Nå får jeg sikkert et nytt blåmerke på størrelsen av egoet hans på rompa..
Enten slo jeg hodet i fallet, eller så hører jeg smurfe musikk i det fjerne..«Hva *Piiip* var det godt for?!»
Cover your ears kids..Jeg reiste meg opp og gnidd meg på det nå voksende blåmerket på baken.
«Jeg vet du har lyst på litt mer av dette, men leppene mine er her og ikke på nakken!! Treff dem neste gang enn nakken! Geezes kvinnfolk.. Spist du ikke lunsj eller?!» Han tok seg på nakken, irritert.
Vent- hva var det han sa nå?
PFFFFFT«Jeg sa jeg hadde en time å rekke. Du er ikke sjefen min» Jeg krysset armene over brystet. Han tok et steg nærmere meg, men denne gangen holdt jeg min plass.
«Å jaså? Sist jeg sjekka så er jeg den som har styrken her. Jeg kan gjør hva faen jeg vil, prinsesse» glefset han med et smalt smil som den arrogante dritten han er.
«Men sist jeg sjekka, så er det jeg som har hjernen her. Prøv å ta meg å se hva som skjer»
Jeg la hodet litt på skakke. Et humoristisk smil smurt seg sakte på trynnet hans.
Omg han tok den der feil..
That pervert.«SLUTT Å TENK SÅNN! Jeg ment ikke at du ska ta meg på den måten!!»
Han lo bare av reaksjonen min. Jeg stirret stygt.«Som du befaler» han bukket tergende menst han holdt blikket mitt. Det fristet så fryktelig mye å bare sleng opp med kneet nå..
I en rask bevegelse, tok han tak i armen min og skulle til å kast meg over skulderen. Jeg hylte. Jeg hylte høyt.
Keith skvatt tilbake og slapp armen min. Jeg smilte uskyldig mot han og fikk øye på to lærere som kom springende ned gangen med et forskrekket utrykk. Da de såg Keith, stirret de surt.«Hva skjer her!?»
Glefset hun ene læreren. Han andre strevd med å si noe, han var helt ut av kondis.
Keith ga meg et veldig truende blikk.«Unnskyld for hylet.. Jeg var på vei til timen da Keith her kom bak meg og skremte meg!» jeg la til et skremt utrykk for å virke mer troende.
Keith la armene i kryss og mimmet «Touché» med munnen.«Tosk»
Lærerinna smekket Keith svakt i bakhodet.
Jeg kom med et høyt «PFT» lyd i forsøket med å ikke le høyt. Tviler lærere får lov til dette, men nå elsker jeg denne dama.
Han andre læreren hoppet litt skremt tilbake og såg på henne. Noe sier meg han er en ferskning.«Og du unge dame! Du har time om knapt noen få minutt! Shoo!» Jeg skvatt lett da hun pekte på meg og ga meg en shoo bevegelse med hånda. Jeg smilte og begynt å nesten løpe ned gangene og mot timen. Bare nesten.. Det er ikke lov å løpe i gangene og jeg er for redd den lærerina der til å ta noen sjangser..
-
Jeg så og si hoppet elegant ut døra når timen til gjensittingen ringte seg slutt. Timene i dag gikk overaskende fort. Jeg har ikke jobbet så hardt og effektiv siden jeg gjorde lekser den samme timen jeg skulle levere dem inn. Sverger på at jeg har fått gnagsår mellom tommelen etter all den skrivinga fra blyanten.
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...