Jeg er en idiot.
Jeg er verdens største idiot!!
Hvorfor lot jeg meg selv gå inn i en skog??
Alle vet at det ender fryktelig galt! Jeg burde vite det av alle mennesker!!
Ærlig talt, har jeg glemt alt som skjedde sist gang i skogen??
Ingenting går bra når Alexa går inn i en skog!!Ikke bry deg om meg, jeg bare kjefter på meg selv.
HVORFOR SKAL DET VÆR SÅ UTROLIG VANNSKELIG Å GÅ INN I EN SKOG?!
Hvordan i helvete klarte folk å overleve da de hadde bare skog??
Og, hvorfor i helvete er noen så idiotisk og bygger en skog og sier den er ved en skole!
Jeg vedder på at han som bygde dette er en psyko som lurte til seg skoleelever ut i skogen for også kidnapper dem! Eller dreper dem!!
Oh my god kanskje dette er morderen ifra skrik som står bak?!Pft, skal ikke klage.. Han er egentlig ganske hot.
SIST GANG SÅ VAR JEG HELDIG MED Å IKKE MØT PÅ EN MORDER-... Eller vent, jeg møt på en annen idiot... Keith..
Når jeg først tenker meg om, så tror jeg det er bedre å møt på en morder enn Keith.
For de bare dreper deg, mens Keith torturere deg med ånden sin og løping.Men igjen....
JEG BURDE IKKE SITTE Å FANTASINERE OM MORDERE NÅR JEG GÅR I EN SKOG!!!Dette er grunnen til at sofa poteter holder seg inne!! Det ligger ikke i blodet å være ute! For da går alt galt!
Jeg trodde kvinner hadde god retningssans?
Mamma skryter hele tiden om hvor flink hun er i å finne ting og steder! Mens jeg kan ikke engang fin en vei ut av en skog..
Med tanke på at jeg ikke finner ting som er rett under nesen min, så burde jeg ikke ha hatt alt for store forhåpninger.
Det var femten minutter til skolestart, og her gikk jeg midt ut i skogen og var som Snøhvit da hun løpt som en eller annen forvirret skrulling og så alt som om det var et monster.
Kanskje om jeg sleng meg ned på bakken dramatisk og begynner å gråte fancy, så kommer kanskje småe dyr og hjelper meg?
Eller de syv dverger!....
Vent, nei.
Æsj..
Vil ikke bli kidnappet av syv dverger for også bli forgiftet av en gammel kjerring...Hva faen er det jeg snakker om?! Jeg burde fokuser på en vei ut av skogen! Ikke på en vei inn på et psykotisk sykehus!
Vent!!
Herregud hvorfor kom jeg ikke på dette før??
Jeg bruker bare kartet med GPS som viser veien ut!
Jeg er så dum..«Neeeei, slutt da!» Jeg frøs på stedet over den kjente fnisingen som ga gåsehud nedover ryggen.
Hvorfor...HVORFOR MÅ JEG MØTE ALLE DE VERSTINGENE I SKOGER!!
Hvem er neste?!
Donald trump?!«Du vet du liker det, Babe» Svart en annen kjent stemme lengre ut i skogen.
Babe?!Trangen til å kast opp ble stor og det fristet med å finn fram to tamponger og stapp dem i øret mitt. Fadder ta nysgjerrigheten.. Igjen, så bestemmer den seg for å ødelegge for meg.
Jeg listet meg på tær sakte der stemmene kom ifra, denne gangen holdt jeg mer avstand.
Noen meter foran meg, bak noen trær, sto to kjent folk og prøvde å spis hverandre.Jeg skar en ekkel grimase av synet av Malin stå med trynet sitt limt fast i en annen tufs jeg ikke ser helt hvem det er, men jeg vet jeg kjenner han.
Vedder på det er Keith. Ville vært så typisk om bad boyen hooker med fienden sin fiend-...Malin trakk seg litt unna og såg på fyren. Jeg fikk et glimt av hvem det var, DET VAR FAEN MEG ETHAN!!!!!!!!!
Jævla idiot!!!
Jeg orket ikke mer av synet så jeg trakk meg unna og småjogget bort. Dette var verre enn Keith.
Jeg dro opp telefonen og fant fram GPS-en.
Heldigvis så var veien ut noen få minutter unna..
Jeg fikk det til å bli til et minutt unna, jeg løp som farao.🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...