"WAKE ME UP INSADE, WAKE ME UP INSADE. CALL MY NAME AND SAVE ME FROM THE DARK"
Forbannafuckingsmandagsalarmkandrasegtilhelvette.....
Jeg skviste øyene forsiktig opp og stirret på den irriterende alarmen.. 06.30.
Jeg tok puten vedsiden av meg og pælma den på alarmen. Den falt ned på gulvet og lyden av fallet hørtes ikke bra ut.... det brae var at den holdt kjeft iallefall såe.. i'm happyHvis du husker Pusur. Så har du min venn, hatt en awesome og hyggelig barndom.
Jeg føler meg pretty much lik pusur for øyeblikket. I hate mondays.
Helga gikk for fort! Lørdagen var det dramaet som skjedde i skogen og jeg kom litt forseint hjem. Jeg måtte lyve til mamma og si at jeg var hos Amalie og vi glemte tiden.
jeg hater å lyve, Særlig til mamma..Men hva skulle jeg liksom ha sakt? Unnskyld for jeg var sein! Jeg var for lat til å gå hele den normale, lange runden hjem. Så jeg gikk igjennom en fremmed skog på kvelden. Og mens jeg fantasinerte om skrekkfilm figurer, gikk jeg meg bort og møtt på Keith, han fyren som hjelper sønnen din, MIN BROR. Med den lille gjengen sin og lagde en avtale med en eldre mann også skada Keith meg, men jeg skada han mer psykisk. No big deal.
Hun ville mest sannsynlig ha gitt meg husarrest til gud-vet-hvor-læng.
Men det endte med at jeg fikk en advarsel og hvis det skjer igjen så får jeg husarrest i 24 timer.. uffa..
Men, dang! Jeg føler meg total Badass etter hendelsen Igår! Jeg, den lille sofa poteten sparka til Keith, den store stygge ulven!!
Jeg fant fram en lang, cozy grå hettegenser som når meg under rompa og en svart jeans med hull på knærne. Æ bare elsker svarte bukser tbh haha. Ganske praktisk hvis man får mensen all suddenly
Jeg tok med meg et rent set med undertøy og gikk på badet. Jeg har en dør på rommet som fører til Badet, men hvis noen er inne der så låser de døren til rommet mitt innenifra badet. Så slipp vi noen kleine hendelser. Ganske praktisk egentlig.
Jeg tok en kjapp dusj med litt kaldere vann for å våkn opp litt. Jeg tok på undertøy og gikk ut badet for å ta på klærne. Jeg takler ikke å ta på meg klær rett etter jeg har dusja på badet for da får jeg en dunkende hodepine og en trang på å kvele megselv.
Jeg dro på meg den svarte buksa men å få på seg en tørr bukse når man er ny dusja.. er IKKE lett kan jeg love deg. Det så ut som jeg hadde maur i buksa eller at jeg bare sugde til å danse.. bra ingen så meg nå.
Men herregud.. tanken på at jeg, JEG! Kom ut ifra skogen uskaddet etter det lille møtet med Keith var bare helt mindblow og ikke til å tro tbh! Jeg snudd meg til et speil for å se hvordan buksa satt..
HOLY MACARONY!!
Ok, stryk ut det jeg sa med "uskadd"
hele høyre hofta mi var bare en stor freakings blåmerke!!! Sikkert etter at han presset meg brutalt inn i treet...
jeg strøk fingrene mine forsiktig over blåmerket, men rykka til med engang fingertuppen rørt det. Bra jeg ikke er en eier av magetopper eller noe som kan expose dette blåbærmerket...Jeg så på hoften.. men deretter på hoftene.... også på magen....lårene... også ansiktet.. jeg hater virkelig kroppen min..
Jeg snudd meg på siden og så på magen og lårene bak..
hvorfor kan jeg ikke være tynn som de andre?? Hvorfor må jeg se ut som en potet bare fordi jeg er som en potet! Det er ikke rettferdig!
De andre er jo noen slanger og løver, men de ser ikke ut som en løve eller en slange! De ser ut som noe ifra en animasjons serie der alle ser helt perfekt ut.
Kroppspress er noe dritt..
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...