Jeg var helt utslitt etter det rare møtet med Keith.
Etter at jeg valgte det valget snudde på hælen og gikk rett hjem.
Jeg knakk fullstendig sammen da jeg hadde kommet opp på rommet.Nå lå jeg bare i senga og tenkte.
Tenkte på det negative som kommer til å skje.Jeg er så dum!
Jeg kan ikke fatte at jeg lar en idiot som Keith få bestemme hva jeg skal gjøre!
Kossen klarer han i det hele tatt å smile og latt som ingenting med tanken på å ødelegge en annen person sitt liv?!Han burde ha en bra plan iallfall..
—
«Vi har ikke noen plan»
Keith heiste på skuldrene sine.«DERE HVA?!» Ropt jeg ut til dem.
de hysjet hest mot meg og Jason smacka hånden sin over kjeften min.
Jeg stirret stygt på han.Ja, mine damer og herrer, her var vi igjen, i et tomt klasserom midt på skolen, MIDT på dagen.
«ikke så høyt, kvinnfolk! Har du glemt at jeg er ennå utvist?» glefset Keith lavt.
Jeg ga Jason et truende blikk til å fjerne den hånda, heldigvis er han smart nok til å forstå det og fjernet labben sin bort ifra munnen.«Glemmer selvfølgelig ikke det. Det var jo den dagen skolen ble fri ifra pesten» smilt jeg sukkersøt. Harry slapp ut en latter men gjemt det bak hosting.
Nice covered.
Keith stirret stygt på han før han flyttet blikket på meg.
«Pass på kjeften din, prinsesse. Dette er ikke akkurat beste situasjonen for deg å si sånt»
Knurret han.«Jajaja, jeez... men hva er planen? Jeg kan ikke bare få vit at det skal skje imorra også stå der uten å vite en dritt!» jeg satt meg oppå en pult.
Keith stønnet oppgitt.«Greit..» mumlet han før han så tomt oppi taket, tydeligvis tenkeposisjonen.
Herregud hvordan kan noen se så fin ut når man tenker-.. vent hva??
Noen minutter senere..
«Nå vet jeg!» han knipset med fingrene.
Jeg skvatt opp etter å ha nesten sovnet.
Harry hadde sovnet helt oppå en pult og skvatt så mye at han falt på gulvet.
Jason såg bare opp ifra telefonen.Alle såg spent på Keith.
«Jason, Harry og Alex skal sitt på Sweet & Heart coffe cafe der Malin alltid drar på Lørdager rundt 4 tiden, Hun bruker å dra alene. Alex, du skal late at du får øye på hun og begynn å småprat med hun om alt mulig rart som dere jenter bruker å gjøre-«
Jeg stoppet han.«Woah, roe der nå.. eh, har du glemt den lille detaljen.. om at.. heh.. idk-... AT MALIN hater meg helt inntil den lille rota hennes?? Ikke søren om hun begynner å småprate med meg! Hun kommer til å le, mobb meg og døm meg for å være så...meg»
Jeg glante tomt på dem.«Du lot meg ikke snakke ferdig.. det er DERFOR du skal få en makeover OG harry skal spille kjæresten din-«
Jeg fikk et akutt hosteanfall med følge av latterkrampe.
Guttene sukket irritert på meg etter å ha avbrøtte dem igjen.«Alex, SLUTT Å AVBRYTT MEG!»
Keith tok tak i skuldrene mine og ristet meg hardt som en filledukke.«GREIT GREIT! SKal prøv!! BARE SLIPP MEG!!»
Han slapp meg rett ned på gulvet.
Jeg strøk den vonde rompa mi og stirret stygt på Keith.«UANSETT, som sagt, harry skal spill kjæresten til Alex, også skal Jason være den tredje hjulet på vogna. Alex ska prøv å få Malin til å bli med å heng med dere. Da skal Jason prøv å få Malin under sin sjarm, menst alex ska bli venn med hun igjen.
Jason, du må prøv å få bli med hun hjem og bli overnatta.. evt sjenk henne full.neste morgen må du opp tidlig og snik deg ut.. menst du gjør det, finner du posen og kommer hjem igjen.
Forstått??»Jason og Harry nikket.
Jeg sto der å blinket forvirra. Jeg datt ut under kjæreste-delen.«Ja! 100% forstått, sjef!» jeg lo nervøst.
Keith sukket oppgitt og gnidd seg i pannen.«Du skjønt ikke en dritt, ikke sant..?»
«Nope!»
Smilt jeg stolt.Og da var vi helt ifra starten med fortellingen av planen.
=======
Unnskyld for et seint kapitel! Men hadde en ny skrive sperre og jeg fant en helt ny serie på Netflix
som var veldig interessant ..
heh..🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...