~Kapitel 17: stitch-Fetish

1K 47 5
                                    

«Pft det er den ikke... jeg tror du ser syner her assa» lo jeg nervøst og sank ned for å prøv miserabelt å gjem det.

«Alex, ikke spill dum. Hva faen har skjedd» nesten ropte Han og røsket meg etter skulderen opp igjen. Jeg klynket.

«Ikke gjør det verre!! Det er ikke viktig. Bare pass på dine egne saker» jeg røsket hånden min ut av grepet hans.

«Pass på mine egne saker? For faen da Alexa. Ikke si jeg skal pass på mine egne saker nå halve nakken din er blå! Hvem faen har gjort det!»
Jeg gulpet nervøst og såg på han.

Hva faen skal jeg si??
Jeg kjenner Matias såpass godt til å vite at han slutter ikke å spør før han får det som han vil, og jeg er en sånn person som er enkel å få ting ut av...

«Greit greit! Du vinner.. sannheten?»
Han nikket.
«Jeg...JEG VILLE BLI STITCH! Så jeg prøvd å bruk øyeskygge til å få meg til å se ut som han men ga opp etter halsen...» sa jeg nervøst.

«Du har ikke øyeskygge?» sa han mistenkelig.

«Nettopp! Jeg brukt den opp og ga opp» jeg lo nervøst. Håper han er dum nok til å tro det.
Han ga meg et rart blikk før han sukket irritert.

«De skulle ha stoppet etter det første barnet» mumlet han å gikk opp til rommet sitt.
Egentlig så ville jeg ha blitt fornærmet, men jeg takker gud for å glemme å legg til hjerneceller i gryten til Matias da han ble lagd.

Men nå må jeg finn på en eller annen måte å dekk til Nakken..
kan jo bruk skjerf, men jeg vedder på at de på skolen allerede tror jeg er en isdronning siden jeg bruker en cardigan hver dag, lurer på hva de tror om æ bruker skjerf!
Kan jo evt prøv å legg på sminke også en hettegenser

-

«DETTE VAR VERRE ENN JEG TRODDE!»
Skvatt jeg da jeg såg i speilet.
Faddee da!
Jeg har en hånd avtrykk med finger merker i blå og lilla farge rundt hele nakken.
Jeg trenger en hell bøtte med sminke for å få dette dekket!

Det var 1 time til skolen startet og fram til nå lett jeg desperat etter en hettegenser som var stor nok til å dekke halsen.

Valget ble en lyse gul hettegenser som heldigvis dekket mye av nakken og halsen, resten klart jeg å dekke med sminke.
På toppen av kaka, lot jeg håret henge nedover skuldrene.

Det visest ingenting om man ser på nakken, bare hvis man ser veldig, veldig, veldig nøye, da kan man se at det er sminke over.

Men, det får gå.
Bedre det enn at jeg ser ut som noe stitch kunne ha gjort.

En motor ble startet utenfor og kjørt sin vei.

«MATIAS! FAEN VENT!!»
ropt jeg og løp som farao ned.

DEN TUFSEN LOVTE Å KJØRE MEG!!



==========

Nytt kapitel ut, sorry om den er for kjedelig eller for kort 😊

🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now