Jeg kastet meg helt andpusten inn i skoledørene etter å ha løpt en halv gate for å nå tak i Matias. Heldigvis så nådd jeg han da det var rødt lys!
Men da var vi 2 minutt ifra skolen..«Woah... selv om gul er en sommerfarge, så betyr det ikke at hettegenser er det. Prøver du å smelt bort?» Lo Ethan da jeg nesten kravlet inn klasserommet i full pes. Jeg orker ikke å si noe stygt tilbake, jeg ga han et stygt blikk og slang meg på stolen.
«Ser at du endelig er frisk igjen? Ikke frist meg til å forandre det..» jeg mumlet irritert det siste og lot hauet falle på pulten.
Angrer sååå mye at jeg tok på meg en hettegenser. Jeg koker opp i varmen og i tillegg er jeg varm og svett etter å ha løpt hele skoleveien!«Uhm... har du på deg sminke? Du har sminke smittet på hetten» Ethan strakte hånden bort til Hetten, i full forsvarsmodus, slo jeg den bort før han fikk rør den.
Shit!!
Faen!! Jeg svetter bort sminken jo!
Burde virkelig ha tatt på vanntett sminke..
Trist at jeg ikke kan noe om sminke..
Fadder, KOFFER Kunne ikke gud ha gjort meg litt mer jentete???Jeg unnskyldte meg til Ethan og læreren for også spurte ut av klasserommet og mot Toalettene.
Må prøv å tørk bort det verste av den rente sminken.«Er du i hastverk, Prinsesse?» en sterk hånd stoppet meg ifra å løpe og holdt meg imellom skapene.
Jeg stirret stygt på Keith.«Faktisk ja, stikk tilbake til det skumle smyget!» jeg dyttet bort hånda hans og løp videre, men han dro meg tilbake.
«Tro om igjen. Jeg er ennå ikke ferdig med deg» lo han motbydelig. Stemmen hans ga meg frysninger nedover ryggen.
«SÅNN SERR DET PASSER IKKE NÅ!! Ka e d du vill?!» jeg prøvd frustrert å dytt han bort.
Fadder heller da, hvorfor måtte jeg møt på han når det er ingen andre rundt meg??«Det er nesten 30 grader ut, hvorfor har du på deg en hettegenser-« han stoppet midt i setningen og ga meg et ekkelt glis før han fortsatte: «du ser veldig varm ut, la meg hjelpe deg å få av denne tykke hettegenseren» han drog tak i hetten og drog den oppover. Jeg kjempet imot og holdt den ned så hardt jeg kunne. Tårene var allerede på vei til å trille.
jeg har bare en bh på meg!! Ikke noe mer!!
Hvis han får av genseren min nå så ser han begge blåmerkene, meg i bh, kropppen min og arrene.
Jeg takler det ikke!!Han drev å ertet meg med å dra den hit og dit uten å ta den av.
«SLUTT!! SLIPP DEN, KEITH!!» skrek jeg av frustrasjon og prøvd for harde livet for å hold den på plass.«hmm, ska vi se på det?» han tok tak i genseren under haka og drog den til seg.
«Nah, hva er morroa med det?» han drog den hardere og med et, så var den av og i hånden hans. Et hyl slapp ut av munnen min og jeg falt raskt ned på knær på gulvet for også prøv å dekk til meg så hardt jeg kunne. Tårene rant nedover de ferdig rødmende kinnene og falt ned på gulvet.
Keith lo arrogant før han slang hettegenseren min over skulderen før han bøyde seg ned til meg.
«Ta dette som et advarsel. IKKE kødd med meg» glefset han før han gikk bort. Da han var ut av syne, sprang jeg for harde livet inn på toalettet i full gråt.Hva faen skal jeg gjøre nå?? Ikke har jeg mobil, ikke har jeg noen skifte klær...
I'm screwed.
=====
DÆVEN. 700 readers? Feeling proud :,)
🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...