~Kapitel 55: Sis snapped.

765 30 9
                                    

«Hvorfor er du her egentlig, Ethan? Har jeg ikke gjort det klart at jeg ikke vil vær venn med deg?» Jeg stoppet opp. Wait, hold up, dette var ikke helt riktig.. La meg omformulere

«Eller nei vent, Det var du som vist det veldig klart at du ikke ville være venn med meg» Fortsatte jeg spydig. Der fikk vi det riktig.
Greit nok at han hjalp meg big time nå, men det hjelper ikke måten han har oppført seg på.

Ethan sto lent til en av båsene og såg skamfullt ned. Han beit seg i leppa som om han ville si noe, men han sa ingenting.

«Er dette en form for unnskylding? At du kommer inn hit med cocky attitude og drar meg inn på en av toalettene som stoppet meg ifra å stå opp for meg selv??» Han knøt nevene men holdt hodet ned. Fortsatt, sa han ingenting.

«Hvorfor skulle du i det hele tatt bry deg?? Du sa det selv at hun var misforstått og helt uskyldig, mens jeg er den store stygge ulven her» Jeg slang ut armene mine i frustrasjon.

«Argh. Hvorfor må dere gutter vær så himla kompliserte og drittsekker! Og folk kaller oss jenter for drama queens??»
Jeg kjente jeg var sliten etter det lille utbruddet mitt. Jeg tror jeg har sagt det meste nå.
nå var det bare å vent å se om den fjotten foran meg har ballene til å si noe mer (Eller å si noe i det hele tatt)

Han såg opp. Oi det tok sin tid!
Jeg ga han et skal-du-si-noe blikk men han så bare på meg med et tomt blikk. Jeg gir opp.
Jeg sukket høyt og slapp armene ned. Nei dette er ikke verdt å gå glipp av timen for.. Jeg har sagt mitt, det er det som telles.

Jeg ristet på hodet.
«Orker ikke mer. Jeg har time» Jeg mumlet det siste og snudd på hælen. Jeg ventet i noen få sekunder i håp om at han bare skulle reis seg opp og kom med den fine unnskyldningen som de gjør i filmer. Skjedd det? Nei. Det eneste som kom var et host. That's it! I'm done.
Jeg kikket en siste gang over skulderen og ga han et stygt blikk før jeg gikk ut av toalettene.

Jeg må virkelig slutt å tro at livet mitt er en film altså.

Jeg gikk med sure skritt nedover gangen og mumlet irritert for meg selv.

«Awww hvorfor er prinsessa så sur a?»
For the love of-..

Jeg sukket irritert og snudde litt på hodet for å se Keith stå lent til veggen.

«Har ikke Tornerose fått skjønnhets søvnen sin?» Sa han tergende med en babystemme og hang med leppa. Jeg er virkelig ikke i humør for dobbelt opp med drittsekk møter nå.

Jeg tok tak i underleppa hans og klemt neglene inn. Han spratt opp med øyene og så overrasket på meg.
«Hør her din drittsekk. Jeg er ikke i humør nå, så gjør meg en tjeneste og hold kjeft og la meg vær i fred!» Glefset jeg og kleip hardere i leppa. Han klynket lavt og en mørk rødfarge kom til syne på leppa. Var ikke meningen å klip så hardt..
Man vet jeg er sur når jeg får den såkalte "Skolens Største wannabe badboy" til å klynke som en jente foran meg.

Jeg ga han et stygt blikk og dyttet hodet hans litt bakover før jeg slapp leppa hans. Han tok hånda foran munnen og så forvirret ut. Før han i det hele tatt klart å blunke og kom til seg selv, snudde jeg meg på hælen igjen og gikk bortover.

Jeg nærmest slang opp klasseroms dørene og fikk alle sin oppmerksomhet på meg. Great.
Læreren ga meg et kaldt blikk og pekt på klokka over meg. Jeg tvang på meg et smil og gikk fort til plassen min. 

Dette kommer til å bli en himla lang dag..



🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now