~kapitel 7: hvordan å IKKE vekke storebrødre.

1.2K 54 4
                                    

Blir kanskje litt lite kapitel. Men jaja. Hadd ikke så mange ideer for denne her haha.
•--------------------------------•

Hm... hvordan skal jeg vekk han..

En pute i trynet?...

bomba på han?...

vann i trynet?.....

rop i øret hans?...

skrem han?....

Ugh.. så mange muligheter! Jeg bruker nesten aldri å få den fantastiske oppgaven med å vekke Matias. Så dette kan være once in the life time! Det må være bra!

Jeg har 15 minutter før skolen starter, så jeg må være rask! Ok, jeg begynner med det normale.
Å skrik i øret hans.

Jeg pustet inn et stort åndedrag og..
"MATIAAASS! FLØTT PÅ FLESKET UT AV SENGA! DU LOVDE Å KJØRE MEEEG!!!"
Ropte jeg så høyt æ kunne i trynet hans også deretter, smecka en pute i trynet hans.
Han grøftet irritert og snudd seg på den andre siden.

That poteto.. ignored... me? Ah hell naw! Game on!

-

Plan B av Alexa vekke Broren sin som mest sannsynlig er tornerose i det andre liv! ACTION!

"MATIAAAAS!!"
Jeg tok springfart ifra enden av rommet og løpt så fort som jeg kunne mot sengen. Jeg tok fart og hoppet opp i været formet som en kanon kule og landet på ryggen hans.

Men.. til ingen nytte. FADDER TA MUSKLER!!

La oss si at det endte med at han dyttet meg ut av sengen og ned på rompa med albuen sin...

Som om rompa mi ikke fikk nok smerte av å treffe ryggen hans.. hva farao er han laget av? Metall?

OMG DERE! BROREN MIN ER EN ROBOT!! Forklarer hvorfor han iq-uen er så lav.. han har en skrue løs!

Skjønt den ikke?... nei?... okeeeeey......

-

Plan C av Alexa vekke broren sin som var Tornerose i det andre liv og nå har blitt en robot! ACTION!

Jeg sto nå og planla begravelsen min..
for dette her kommer han til å drep meg av!

Jeg sto nå ved siden av sengen til Matias der han ligger å snorker med et stort glass fult av iskaldt vann..

Dette oppdraget kommer jeg meg ikke i live fra.

Enten får han tak i meg og dreper meg. Ellers så dør jeg av latter. Det er enten eller.

Kanskje jeg overdriver?
Hva ville jeg gjort hvis Matias vekt meg tidlig på en fridag med et kaldt glass i hodet?
Easy. Jeg ville ha drept han der han sto-....

OK ALEXA! Du hjelper ikke deg selv akkurat nå...

Jeg pustet dypt ut og gjorde meg klar for hva som kom til å skje. Ya know what? #Yolo.

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now