~Kapitel 24: Ødeleggelse på nytt

1K 47 0
                                    

Malin...

Aka Den Malin jenta som fikk noen til å voldta meg for også ødelegge livet mitt??

«HELL NO!! Jeg hjelper ikke deg når den slangen Malin er med!!! Plus, hvorfor skal jeg hjelpe deg?!» glefset jeg i trynet på Keith.
Er han en idiot eller er han en idiot?!
Ærlig talt jeg flyttet for å komme meg VEKK ifra hun, ikke for å kom løpende tilbake som en eller annen valp!

«Det er ikke så ille. Alt du trenger å gjøre er å kom deg nær henne igjen slik at det blir enklere for oss å få tilbake det som er vårt» han holdt en rolig tone, noe som var veldig uvanlig.

«Ikke så ille?? Du vet faen meg ingenting om meg!! Du vet ikke hva den kjerringen har gjort meg!!!» stemmen min knakk på slutten. Han reiste et spørrende øyebryn mot meg. Jeg snudde hodet vekk for å unngå blikket.

«Chill a, det er ikke sånn at du må bli bestevenn med hun, bare få henne til å tro det»
Jeg fnøs.
Har ingen lært at man ikke skal si chill til jenter under en frustrasjon utrydd??

«Hun var bestevennen min, hun bestemte selv å ødelegge for meg.. kossen i faen skal jeg uansett få kontakt med henne? Om du ikke har merket det så er hun i Norge! Og vi er her i LA!» Jeg kjente at jeg begynt å få nok. Han kan da faen meg ikke tving meg med på noe som var grunnen til at alt ble ødelagt! Jeg klarer ikke å risiker det skje igjen.. jeg klarer det bare ikke.

«Familien hennes, aka mora og faren + hun, har ferie hytta si her. De skal være her i en måned.. så da har du en måned på å kom deg nær hun» det var ikke bare stemmen min som hadde en smule irritasjon i seg, Irritasjonen i stemmen til Keith begynte å vokse.

«Er du helt stein døv?? Jeg hjelper deg ikke og jeg ser ikke grunnen til å hjelpe deg! Punktum, finale, the end, Takk for meg OG god kveld!» jeg vinket falskt til han før jeg snudde på hælen og begynt å gå hjemover med tunge skritt. Han fnøs bak meg

«Hadde håpet på at du ville gjøre det, nå får vi komme rett på sak her»
Jeg snudd meg med et spørrende blikk festet på han. Hadde han håpet at jeg skulle klikke sånn?

«Enten så hjelper du meg, eller så havner bildet ut på nettet. Har du ikke forstått det til nå, Prinsesse? du har ikke noe valg her.. det er enten helvete eller helvete. Jeg sa jo jeg ikke var ferdig med deg»
Han holdt telefonen sin fram mot meg der bildet av meg på kjøkkenet var klar til å bli lagt ut på facebook, insta og alle de andre sosiale mediene man kunne tenke seg.

I reaksjon, stupet jeg framover i håp om å ta telefonen, men han var raskere og tok den over hodet sitt og den andre armen rundt meg for at jeg ikke skulle falle, trodd jeg. I en rask bevegelse drog han meg til seg slik at han stod inntil ryggen min.

Han tok et fast grep rundt halsen min istedenfor og mobilen sin framfor meg så jeg såg det klart. Fingeren hans drev å sirklet i luften, rett ovenfor send knappen.

«Nice try, prinsesse, men du må nok være raskere enn det for å vinn over meg» hvisket han i øret mitt og strammet litt hardere rundt halsen.
Pusten hans kilte meg ned nakken.

Jeg hostet etter luft og prøvd å få bort den pølse hånden hans med mine spagetti hender, til ingen nytte.

«Så.. hva blir det til. Bilde? Eller Malin?»
Jeg viste at han smilte det ekle, usle smilet sitt som vanlig vis får jenter til å dovne foran føttene hans. MEN IKKE DENNE JENTA!!

Jeg lagde en dobbelt hake og fikk plasser hånden hans akkurat høyt nok til at jeg kunne bite den.
Han ropte høyt og drog til seg hånden for også dytt meg ned på bakken.

«Jævla vampyr kjerring..» mumlet han og ristet på hånden. Jeg smilte stolt og krysset armene over hendene. En av Fordelene med å være chubby, det er enklere å komme seg løs i en sånn situasjon. Husk dette, dobbelthake, dra hånden opp til munnen og bit hardt! MAKE EDWARD CULLEN, DAMON AND STEFAN PROUD!!

«Du vet at du får meg til å velge imellom å ødelegge livet mitt igjen eller å ødelegge det nye livet mitt...» sa jeg lavt og rolig.

«Da burde det ikke vært så vanskelig å velge da. Velg» han hevet stemmen truende.
Jeg pustet dypt ut.

Jeg kommer til å angre så forjævlig mye på dette her....

«Fortell meg planen om Malin..» mumlet jeg lavt.
Denne gangen, var det han som smilte stolt.




=========

Sorry for en sein del! Hadde skrevet kapitelet men klarte å slette det hele og måtte skrive det på nytt igjen!! Hater når det skjer.. fikk bare lyst til å rull meg i dyna og råtne der 😂

🌹🐢🌹

The Sad One Meets the Bad oneWhere stories live. Discover now