Hei :)
Jeg skal bare gå rett på sak her nå-
Jeg har fått veldig mange spørsmål osv angående ting tang og bestemt meg for å ta meg friheten og legg dem ut her med svar på :)
I know, du er sikkert litt skuffa at dette ikke er et nytt kapitel om hva som skjer med Alex videre-
Men tsssk-
Det kommer snart ;)
(om bare den forbanna skrivesperren gir seg..)
ANYWAYS...
Hvis det er noe mer du lurer på og som ikke er spurt her, så gjerne spør i kommentarfeltet slik at jeg senere kan svar på det.Nå som det var sagt.. la oss bare skippe denne kjedelige introen og bare hopp rett til spørsmålene og svar, shall we?
======
Hva ga deg inspirasjonen til å skrive?
Vell, boka går jo innpå mange viktige sjangere som de fleste opplever, men snakker ikke om.
Så måten Alex går igjennom ting og måten hun håndtere situasjoner med, er for å forhåpentligvis vise at du ikke er alene med det, om du skjønner.
(Snakker om sånne emosjonelle ting nå)En annen ting som ga meg inspirasjon til å skriv om sånne «gang» greier dritt, er at jeg kjenner folk som (desverre) har vært i et ikke så alt for bra miljø.. (de har det bedre nå som de kom seg ut av det) også bor jeg i en by som så og si skrik drama-
Hvorfor har Alex så dårlig selvtilit og hvorfor er alt med henne negativt?
Ikke alt med henne er negativt. Hun har jo fortsatt den dårlige humoren og sarkasmen oppe selv om hun sliter.
Boka heter jo «the SAD one meets the bad one» så det sies jo litt allerede at dette ikke bare er en dans på roser.
Alex har opplevd veldig mye dritt som Mobbing, voldtekt og tap av et veldig nært familie medlem.
Så egentlig, er Alex veldig sterk psykisk i boka siden det er skjeldent at ho får et sånt negativt tilbakefall.Er Alexa basert på deg?
Nei.
Det eneste likt med henne og meg er den dårlige humoren og uflaksen ;)Heter hun Alex, Alexa eller Alexandra?? Er forvirra
Er litt forvirra selv for å vær ærlig.
Hun heter opprinnelig Alexandra.
Alex og Alexa er kallenavn
jeg surrer veldig mye rundt der, sadly. Hehe..Skriver du på noe mer eller bare denne boka?
Tjaa. Ikke egentlig.. æ har 2 ideer til nye bøker i bakhodet da :)
Hva er målet ditt med boka?
Målet med boka her er ikke bare en ting.
Det er for å vise visse sider av ting folk slit med osv.
Men målet mitt sånn personlig med boka, er vell å forberede skrive skillsa mine og at den evt kan bli noe stort endag :,)Har du noen sosiale medier? Isåfall hva er de?
Instagrammen min er: aurorameek
Snapppen min-
Eh..
Spør mer heller på melding om du har lyst til å add meg på snap ;*Andre enn Alex og keith, hvem liker du best i boka?
Vanskelig spørsmål dette skulle være da-
Kanskje Amalie? Hun er bare en kul person.Vet familien om at du skriv?
Yup. They know..
Vet at Tante er en fan av boka.Hvordan klart du med et «uhel» å publiser en bok- i-
Dont judge-
Æ skrev et kapitel før æ la meg og skulle trykk på lagre men æ trykka på feil side..
shhhNår kommer neste kapitel??
Når enn den skrivesperren slutter å vær en ødeleggende drittsekk og lar kreativiteten min samarbeid med meg slik at æ får skrevet :))
Hva er tipsene dine til nye skrivere?
...ehh..
Dont do my mistake.
Ha en plan klar for boka.
Hvis ikke så sitt du der frustrert og har ingen anelse hva du skal gjøre videre-
Og ikke vær redd for å la kreativiteten overta :)Får du mye hat?
Nei faktisk ikke. Tror ikke jeg har fått noe hat på boka enda for å vær ærlig.. litt skummelt tbh.
Les du kommentarene?
Ja ofc. Smiler som en tulling av de fleste jeg får. Har lyst til å svare alle sammen egt, men sitt der hele tiden nølende og banner litt over at jeg er så klein og klarer ikke å finn ut hva jeg skal svare.
Hvor gammel er du?
Jeg ble 16 i April :))
Hva er favoritt boka di på wattpad?
Oof vanskelig å velge.
Krepere av latter til en bok som heter «The gangleader kidnapped me»
Anbefalest på høyt nivå!
#Moo 🐮
(du skjønner dette om du leser boka.. 😂)Har du meldt deg på Hvattis 2019?
Jau har nok det ja.
=====
Det var nok de fleste spørsmålene jeg har fått fortiden :) håper svarene var greie. Husk at du kan still flere spørsmål i kommentar feltene om det er et spørsmål du lurer på som ikke står her.
Adios 🐮🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...